לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

welcome to hell


קוראים לי יהוא. בבלוג אני אספר בעיקר סיפורים שאני כותב, ודברים על משחקי תפקידים כמו מבוכים ודרקונים. אבל אני אכתוב פה אולי גם קצת דברים עלי, שאני אהיה חייב לספר למישהו ואין לי למי, או יש לי ואני צריך לעוד מישהו.

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בן: 29

ICQ: 376460417 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

תשובות לשאלון השבועי


איפה אתה רואה את עצמך 20 שנה מהיום?
צייר, עם מלגה לכמה שנים, ועובד בכמה עבודות צדדיות. כי בכל זאת, צריך להרוויח משהו חוץ מלצרכים בסיסיים.

באיזה מקצוע אתה רוצה לעבוד בעתיד?
צייר, אולי סופר, או מתכנת. אבל מה שהכי בא לי זה באמת ציור או אומנות.

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?
חלמתי שאבא שלי שוכח את הטלפון הנייד שלו על שולחן המחשב בחדר שלי בבית של אמא שלי. לפי מה שהבנתי זה מסמל חוסר תקשורת עם אבא שלי ובאמת עוד יום יומיים הוא טס לאמריקה לכמה זמן ואני לא אוכל לתקשר איתו חוץ מטלפון ומייל, כאילו אני ידבר איתו פחות.

האם אתה חולם לעיתים בהקיץ?
כן, בעיקר בבוקר אחרי שאני מתעורר אני צריך 4 פעמים להזכיר לעצמי שזהו יום לימודים ואני צריך להתארגן.

זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?
נראה לי שכן אבל אני לא זוכר הייתי קטן, ואני גם לא זוכר מה ביקשתי.

האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?
אין לי ממש חלום הכי חשוב אז לא היה לי חלום הכי חשוב לגלות למישהו.

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?
זה לא היה ממש סיוט כי היה בזה משהו כיף אבל זה היה מעצבן: בדיוק שיחקתי המון המון ב-GTA SAN ANDREAS וחלמתי שאני נוסע שם באופנוע וקופץ איתו מבניינים, שזה מפחיד אבל יש בזה את הכיף של הנפילה [עד הנחיתה], בהתחלה זה היה כיף, עד ששמתי לב שזה חוזר על עצמו כבר 20 פעמים ונמאס לי, אז התעוררתי וחזרתי לישון ושוב חלמתי את זה, וככה כל הלילה.
אותו דבר היה לי עם בית ספר כל הלילה [בתקופת חום]

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחל לאדם שאתה הכי שונא?
לא יודע, אין הרבה אנשים שאני ממש שונא שהייתי מיחל שיקרא להם משהו רע.

האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?
בטח, כימעט כל יום, אני חולם בלילה וביום אני נזכר שחלמתי מה שחלמתי, הרגע שהוא קורא במציאות.

נכתב על ידי , 3/2/2008 17:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



27
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvampire5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vampire5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)