לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלילותיה של אנה בארץ הפלאות



Avatarכינוי:  אנה-הנקבה הממוצעת

בת: 34

ICQ: 3212100013 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

תמונה


שומשום

 

עוד שבוע יש לי יומולדת!

איזה כיף!:)

אני אהיה בת 18 סוף סוף.[חוקית] הגיע הזמן

.כבר נמאס לי להיות מוערכת לפי גיל. מגיל 18 הנורמות משתנות. היחס אליך שונה. כאל בוגר.

והנה הרגע שלי הגיע.

יאפ ביצ'ס אני חוקית בעוד שבוע!!

טרלה לה טרלה לה טרלה לה

 

וחוץ מזה הכל חרגיל.בצפר ועוד בצפר

ומחר יום עד 6 בערב. אין לי כוח יותר!! ועוד מבחן ביום רביעי וביום שישי!!

אין לי פשוט כוח יותר!!

 

אני אחתוך ורידים וארשום על המגרש-ברכה הזונה!!

לזכר תלמידי הראשונים!

סתם

בצחוק

חבל על הורידים שלי.

 

יש לי יום קצת הזוי ואני שרויה במצב הזוי

ומצחקקת כמו מפגרת.

נדפקתי

 

החיים דפקו אותי

אז בתור התחלה אני רוצה התנצלות...

 

בעע זה היה פוסט חופר ומיותר. כמו כל החיים שלי.

 

3> אנה

נכתב על ידי אנה-הנקבה הממוצעת , 25/2/2008 19:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המסע לתל השומר.


אז הנה בוקר טוב! שש בבוקר הציפורים עוד ישנות. אנה קמה לטיול לתל השומר. משקית ת"ש. כמה מיותר לנסוע עד לשם בשביל זה.

תוך כדי התארגנות נמרצת הכוללת קפיצה על רגל אחת לאמבטיה בניסיון לשים נעל במהירות-אני מבינה שאני צריכה אספקת ניקוטין לשם.שיט! דאמיט! ידיד של אמא שלי עוד כמה דקות כאן!

עם פרצוף מעוות ואודם מרוח אני רצה לקיוסק(הרי הוא לא יודע שאני מעשנת) בשיא המהירות שלי.קונה סיגריות קוראסון וקולה. לבסוף מגיעה בזמן ונוסעת לתל השומר.

מתי יגיע היום שבו אני לא אפער פה אוציא לשון ואדבק לשמשה כשנעבור ליד מפעל קוקה קולה?

עברנו שם-הדבר הנ"ל קרה.

הגעתי לי בתומי,קיבלתי כרטיס לבן-ימינה ושמאלה חדר 7 משקית ת"ש.

תור מפה ועד ההודעה החדשה.

אז אני יצאתי לעשן סיגריות בחוץ תוך כדי ההצה נמרצת בחלון שלא לפספס את התור.

כשנכנסתי זה לקח בדיוק חמש דקות עד שהיא אמרה לי שהצבא לא יכול ללכת לקראתינו כי יש לנו רכב מ2002.

סעמק סתם נסעתי.

והדבר הרע ביותר הוא שהייתי צריכה לחזור לבד להרצליה-באוטובוסים.

אז יצאתי הצטיידתי בקפה ענק ויאללה אוטובוסים.

בהתחלה אוטובוס חמדמד של קווים לקח אותי למשהו שנקרא תחנה מרכזית.

הסתבכתי שם עד שמצאתי את התחנה שלי האוטובוס הזה.

התיישבתי על התחנה המסכנה הזאת(קרש עם שני עמודים) וחיכיתי.

וחיכיתי

וחיכיתי

שעתיים.

ינעל אבוק!

שעתיים תוך כדי שאני מתה לפיפי ואין שום דבר פוטנציאלי שיכול לשמש כשירותים בסביבה.

ועוד שלוק של קפה

לוחץ לי ינעל דינק!

ואז האוטובוס הגיח מאיזו פינה. הסתערתי עליו כאילו החיים שלי היו תלויים בזה.

ואז שעה נסיעה הביתה.

ושוב לבהות במפעל הקוקה קולה.

פנאן.

כשהגית רצתי הביתה כאילו אין מחר.

ולבסוף גם נזכרתי שלא לקחתי שום פתק לבצפר

סעממממממק

בקיצור יום חרא

מיותר

מבוזבז.

לה לה לה לה לה

לפחות לא הייתי בשעתיים הרמוניה

פוסט חופר במיוחד

איי נואו

תתמודדו.

נכתב על ידי אנה-הנקבה הממוצעת , 25/2/2008 13:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





124

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנה-הנקבה הממוצעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנה-הנקבה הממוצעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)