לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ad astra per aspera

Ad astra per aspera האימרה מתאימה לדרך חיים קצת כואבת, אולי ננסה משהוא אחר...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

מה אוכלים באמצע הלילה?


אז רציתי לדבר על כאב, הכאב הקבוע שלי הוא שאני לא ישן אני כל כך רוצה לישון, אך מה לעשות נדודי שינה ואני הולכים כלכך טוב ביחד.

אז מה אוכלים באמצע הלילה?
לא משהוא כבד, אולי בכלזות תגיע השינה
לא משהוא מתוק, סוכר עושה את הלילה אפילו יותר גרוע
לא משוהא ארוך, הכנות ארוכות משאירים הרבה ליכלוך ובלגן, רק מה שחסר לי שחברתי תעיר אותי בשמונה לפנות בוקר כדי ליצעוק (אני ישן בשעה כזו אז היא חיבת לצעוק
 כדי שאני אשמע אותה מתחת לפוך) למה השארתי לה בלגן.

הכי פשוט איז כריך קטן, אך מכוון שהיום בה לי להתפנק אז נחשוב על משהוא מעניין...
מרק של דקה.

אז כך, זהוא מתכון ישן שמתי שהוא אי שם ראיתי בטלוויזה (נדמה לי)
מרתיחים סיר מים קטן כ300 CC (כוס וחצי מים) עם קצת מלח רבע כוס קמח טירס ורבע כוס עדשים אדומות.
מכינים אוסף ירקות חתוכים דק דק. פלפל, קישוא, חציל, שעועית טריה (פשוט להוציא מהקליפה ולחתוך לשניים), סלרי, כרוב, לפת וכו'
הכול חתוך לפרוסות דקיקות, כאלו שרואים דרכם.
ברגע שהמים רותחים ממש טוב, זורקים הכל פנימה 2 דקות בישול, כמה עלי מרווה ורוזמרין טריים ובתאבון.
חשוב שכמות הירקות לא תהיה יותר מכמות המים (בערך כוס), יוצא קערת מרק נאה וגם כוס מרק לחברה לארוחת הצהריים שלה.
נכתב על ידי pazro , 4/2/2008 03:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  pazro

בן: 47




82
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpazro אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pazro ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)