לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג ששל רותם :]

ההבלוגג ההכככי ששמולייקקק בבעעייר D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008


                                      בבבבבבבבבבבבבבבבבו :] .          

                     

                                   טוב ככה אני ההיוםם אני הוולככת לההתרררים :/  עעם פוזזי ששלי =] .                             

                 באאססה איתם כול הזזמן לההתררים יש אננששים קקצממצנים מה הם לא מבביינים ארר .              

                                      ההיום בבצפר היהה ננחחממד :P ,ששייחחקקנו כדוורגלל XD .

                                      היה משוו עם שיירי אבל הככווווווווווווווול היסתתדר :] .

                                      וואני ייחחזוורר בערבב עם מלאא דבררייםם לללהגיידד :O .

                                      תתגגייבו יממכוועריםם ! .

                                                                                                                       נ.ב 

                                                                                 ייששלייי בעיה קטנה עם הסמיילים אני שמה אותם כול הזזמן XD                              . 

                               

                                     

נכתב על ידי , 5/2/2008 15:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




                                                                              נענענענע בבלוג חחדש :]                                    

 

     טווווב :] , אזז היום אני לא הללכתי ללבבצפפרר נממ אני לא מרגישה כ"כ טוב .

    ההיום לצצערי ישש ההתתררמות P: .

   וו... אני הוולכת .

   טובבבב תאאמת ששאין לי כ"כ מה להגגיד :/ .

  

נכתב על ידי , 4/2/2008 14:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 475062119 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותמבובו P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותמבובו P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)