לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~^~הבלוג שלי~^~


בלוג על החיים.... תהנו:)

Avatarכינוי:  שירוליX3

גיל: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

סופסוף...פוסט חדש:)


הי:)

סופסוף הוספתי פוסט חדש אחרי הרבה הרבהה זמןן:]

אמממ.....אנימחפשת עיצוב חדש לבלוג...

מישהו יכול לעזור לי לעצב??

אם כן אני אשמח:)

הכתבת של המסנג'רשלי כתוב למעלה:)

אממממ....אחרי העיצב החדש אני אעדכן תמונות וכל מיני דברים אחרים:)

נכתב על ידי שירוליX3 , 23/3/2008 10:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הדבר האחרון שאכלת:
דובונים):

הדבר האחרון שראית בטלוויזיה:
אממממ.......עוד לא ראיתי היום טלוויזיהXD

הספר האחרון שקראת:
קיץ אחד ביחד...

המשחק האחרון ששיחקת:
מחניים בשיעור ספורט...
חיחי

האיש האחרון שדיברת איתו בטלפון:
אמממממ......נראלי סבתושש

הדבר האחרון שכתבת:
ש.ב בתנ"ך...חיחי

הדבר האחרון שהרגשת:
אנלא יודעת...חחחחח

הרגע האחרון שבכית:
אתמול

הרגע האחרון שאהבת:
אממממממממממממממ

המקצוע האחרון שלמדת:
מתמטיקה

השיר האחרון ששמעת:
אממממממממממ...
אמור פרדידו

המילה האחרונה ששמעת:
ביי...
חחחח

 

 

יותר מאוחר פוסט דנדש+תמונות

:)

נכתב על ידי שירוליX3 , 6/3/2008 15:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הי:)


בסוף החלטתי...

אני אתפש לפיה פריקית כזאתי...כמו מלאך אבל בשחור...משהו מרגניב כזה:)

סתם רציתי לעדכן אותם..עכשיו נעבור לעניין אחר:)

X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X*X

לפני 4 שנים בערך...התחלתי ללמוד גיטרה וממש אהבתי את זה...

אבל אחרי כמה חודשים פרתי...ועזבת את זה...

אחר כך ממש הצטערתי על זה:(

אני ממש רוצה לדעת לנגן...וסופסוף...אחרי 4 שנים...אני (שוב) מתחילה ללמוד גיטרה!!

ביום רביעי(עוד יומיים!!) אני מתחילה ללמוד....ואני מקווה שהפעם אני אמשיך ללמוד עד שאני כבר

אהיה ממש ממש טובה בתחום הזה:)

...

יש לי גיטרה אקוסטית מאגניבה כזאי בצבע שחור...

שאחותי קנתה לי ליום הולגת (לפי 4 שנם) כי ממש רציתי ללמוד גיטרה...

והיא קנתה אותה מהחסכונות שלה...ממש שמחתי לקבל אותה והתלהבתי הכי בולם...

איזה כיףף....סופסוף....כל כך בא לי שיהיה יום רביעי....

בנתיים!? אני מברברת ברבורים ושטויות על הגיטרה שלי...ונהנת מכל רגע!

אם משהו רוצה להגיב!? שיגיב...חחח

יום טוב:)

נכתב על ידי שירוליX3 , 3/3/2008 16:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





82

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירוליX3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירוליX3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)