לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

McFly McLife


חיי מקפליי מאחורי אורות הזרקורים

Avatarכינוי:  RotemPoynter

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פרק 6


מהפרק הקודם:
"מה את משוגעת..מה את עושה...רוצי לאוטובוס ג'אזי אני אטפל בה.."אמר הארי
"הארי אני לא יודעת מה יש לי אני מרגישה סחרחורת.."אמרה ג'אזי
"מה עשית לה.."צעק הארי
_____________________________________________________________________

 

מהפרק 6:
"אני..אני כולה לחצתי לה ביד על נקודת העצבים..לא חשבתי שהיא תתעלף.."גימגמה לולה
"מהר תזעיקו אמבולנס.."צעק הארי
"מה קרה..."שאלה לוסי
"אני לא עשיתי את זה בכוונה"בכתה לולה
"מה עשית את מוכנה לומר לי..?"שאלה לוסי תוך כדי מודהמת ממה שקרה לג'אזי
"אני כולה נגעתי לה בנקודת העצבים אני לא רציתי שהיא תתעלף"בכתה לולה
"ג'אזי מאמי את בסדר.."בכתה סאם
"סאמי אל תבכי יפשלי הכול יהיה בסדר"אמר דאגי וחיבק בחוזקה את סאם
"בואי לולה בואי נזוז מכאן אני לא רוצה שעכשיו כולם יתנפלו עלינו.."אמרה לוסי תוך כדי מושכת את לולה
"איפה היא איפה היא.."צעק דני בעודו מחפש את לולה
"היא רצה מכאן עם לוסי"אמר טום עוד מבוהל
"בואי מאמי בואי נלך מכאן אוקיי..בואי נלך הביתה.."אמר דאגי לסאם
"אוקיי..."אמרה סאם בוכה
"דני אנחנו חוזרים לדירה אוקיי..."אמר דאגי לדני
"אוקיי אני אעדכן אותכם בפרטים.."אמר דני מזיל דמעה
"אני חוזר אתכם.."אמר טום


באמבולנס:
"אני לא מאמין על לולה היא כזאת משוגעת...לרגע לא שמתי לב וג'אזי פשוט התעלפה ממש בחוזקה על הרצפה..
אני ממש מצטער ניסיתי לעצור את לולה היא ממש התעצבנה על ג'אזי..היא משוגעת.."אמר הארי
"אל תדאג הארי אתה עזרת למזלנו היא לא עשתה לה משהו יותר גרוע.."אמר דני בעודו מחבק את ג'אזי המעולפת בכדי לחמם אותה

 

בבית  מקפליי:
"סאמי בואי את רוצה לנוח מאמי..?"שאל דאגי
"אני צריכה להתקשר לג'וני.."אמרה סאם מנגבת את הדמעות
"מיזה ג'וני אם אפשר לדעת?"שאל דאגי
"זה הידיד הכי טוב שלי ושל ג'אזי.."אמרה סאם
"הנה קחי את הטלפון.."אמר דאגי

 

בטלפון:
"מאמי אתה יושב.."אמרה סאם לג'וני
"כהה אני יושב מה קרה..?"שאל ג'וני מודאג
"אוקיי..אז ג'אזי התעלפה וחטפה מכה מאוד חזקה בראש..."אמרה סאם
"היא מההה.."אמר ג'וני מופתע
 "אהה בערך מה ששמעת.."אמרה סאם
"אוקיי אני רץ אליה לבית חולים ואני אדבר איתך יותר מאוחר..אוקיי"אמר ג'וני בעודו רץ לאוטו
"ביי..דבר איתי.."אמרה סאם

 

בבית חולים:
"היא חטפה מכה מאוד חזקה בראש..והיא קיבלה זעזוע מוח קל..אבל אני בטוח שהיא תהיה בסדר.. מחר היא תשוחרר.."אמר הרופא
"תודה רבה..אהה אפשר לראות אותה..?"שאל דני
"כן בהחלט"אמר הרופא


בחדר של ג'אזי בבית חולים:
"מאמי את ערה..?"שאל דני את ג'אזי
"כןן הראש שלי מאוד כואב מה קרה?"שאלה ג'אזי
"אהה לולה היא גרמה לך להתעלף.."אמר הארי
"מי זאת לולה..?"שאלה ג'אזי
"זה לא חשוב מאמי העיקר שאת בסדר.."אמר דני
"קר לי.."אמרה ג'אזי
"בואי מאמי אני אחבק אותך.."אמר דני
"אהה אני אלך לקנות לנו קפה.."אמר הארי
"אהה תודה אחי"אמר דני
"מאמי שלי יפשלי את בסדר.."אמר ג'וני בעודו מחבק את ג'אזי
"אהה סליחה מי אתה..?"שאל דני מופתע
"אני חבר טוב של ג'אזי.. סאם התקשרה  אליי"אמר ג'וני
"אהה תקשיב יש סיכוי אתה שומר עליה לחצי שעה אני פשוט צריך ללכת שניה לסדר משהו.."אמר דני
"סבבה...אין בעיה"אמר ג'וני
"ביי יפשלי אני באה עוד חצי שעה אוקיי..*נשיקה*"אמר דני ונישק את ג'אזי


בבית של לוסי:
"יוו לולה אני ממש כועסת..את אפילו לא מבינה איך הסתבכנו בגללך.."אמרה לוסי רותחת מזעם
"אני ממש מצטערת אני ממש לא התכוונתי.."אמרה לולה
"מישהו דופק בדלת...זה בטח דני..רוצי להתחבא"אמרה לוסי
"תקשיבי לי טו.........איפה לולה?"אמר דני
"אהה היא....."גימגמה לוסי
"אהה היא בטח מתחבאת אני אלך לחפש אותה.."אמר דני
"אהה לא לא"צעקה לוסי

 

ההמשך יבוא.....

לאביו.....
תגיבו..=]]

נכתב על ידי RotemPoynter , 9/7/2008 15:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של my name is rotem...i think ב-20/7/2008 09:05
 



לדף הבא
דפים:  

862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRotemPoynter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RotemPoynter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)