לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיוך גדול מסדר ה כ ל D:


להלהלהלהלהלהלהלה X3

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 388833085 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

- פריצה D: -


 

טוב , הגברת לא עדכנה מלאמלאמלא זמן ואין לי מה לקרוא D:
אז לפחות שהיחא תכנס ויהיה לה מה לקרוא -

 

יובלי שלי ?
לנסיכה הזאת היתה ביום חמישי בת מצוווווה !

אז אני מאלחת לך את כל המזל טוב שבעולם 3>

תדעי שאני אוהבת אותך הכי שיש ואת חברה מדהימה ,

שיתגשמו כל חלומתיך ושאיפותייך וושתצליחי בכל מעשה ידייך XDD

תיהי מי שאת - מיוחדת 3>

אני אוההבת אוווווווותך (:

 

 

יובל גרטי , זאת שעושה לך פרצופים ואת משתגעת P=

 

 

נכתב על ידי , 22/3/2008 10:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



- מחר טיול שנתי -


 

ממחחר טיווול שנתי ! (:

אני , סופה , עדן ודנה הייפוות הולכוות לקנות שק ממתקים P;

 - תחושה של אושר מציפה אותי -

אח"כ אני חוזרת ועושה סיכומים למבחן בהיסטוריה [ יום רביעי ]

מחר אנלא יכולה כי מהבוווקר ישלי את הטיול ,

ויום שלישי ? מפתאום !

יום לפני המבחן להתחייל לסכם 15 עמודים ? לא ניראלי X=

 

 ** עריכה : עברתי את ה-200 כניסות !!!! **

 

יומדהים לכווולם D:

 

 

 

נכתב על ידי , 2/3/2008 16:59  
3845 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



- לילה מוזר + שינוי אווירה -


 

אתמול היה לי לילה מוווווזר בייותתר ..

לא אפפרט ,

לא עכשיו .

אני עדיין בטראומות ,

אבל כדי לשנות אווירה  :

 

 - עוד 5 ימים הבלוג חוגג חודש -

אני אחליף כמובן את העיצווב לכבוד האירוע ! (:

תתגיידו ממזל טוב XD

 

 



נכתב על ידי , 1/3/2008 16:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





409
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוובללי_XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוובללי_XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)