לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אולי...?

כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

PLEASE... שמישהו יוכיח שבגרות כן קיימת.


אני שונאת את האישה הזאת.

 

אני לא מאמינה שהיא אמא שלי.

 

האישה הזאת היא הדבר הכי לא בוגר, מעצבן, מנדנד, ופשוט איזה בת 50 מתנהגת כמו ילדה בת 4!

 

אני לא מאמינה שזה אמא שלי.

 

אף אחד לא יכול להבין את זה. וזאת משום שלאף אחד אין את אמא שלי. את האישה הזאת. הדבר הזה. נתעב.

 

תתביישי לך, נטע.

 

ראיתי "בנות גילמור" (שהקלטתי לי אתמול בYES MAX, שאני ממש אוהבת את הסדרה הזו ורק היום יכולתי לראות- והיא ידעה את זה), אז אני כזה יושבת על הספה, צופה בטלוויזיה. היא באה ועומדת לידי בלי שאני אפילו מרגישה, ואחרי כמה דקות...

 

היא- "וואי, זה ממש גרוע!"

אני- "טוב, בסדר. שששש."

-"לא, זה ממש ממש גרוע!!!"

-"טוב דיי, אמא!! הבנו, שקט!!! אני רואה את זה!!"

-"זה ממש ממש גרוע!! זה פשוט ממש גרוע!!"

-"אמא, תשתקי כבר!!! פשוט תשתקי!!! הבנו שאת לא אוהבת את זה, שקט כבר!!!"

-"אל תדברי אליי ככה!"

-"טוב, אמא, דיי!! את מעצבנת כבר!!! אני רואה סדרה ואת פשוט מעצבנת!!"

*סתם הלכה, וקראה בקול רם "זה ממש גרוע!!!!!!!!!!!!!!!"*

 

 

ואח"כ היא מתווכחת איתי על כמה שאני לא בסדר שככה אני מדברת אליה, ואם יש משהו שלא מעצבן אותי בה, ושאין דבר כזה שלא מדברים בזמן סרט, ואני מנסה להסביר לה שאני פשוט שונאת שמדברים בסרטים, ושאי אפשר בכלל לסבול את זה, ושהיא יכולה לחכות ולהתאפק [כמו ילדה גדולה- לא אמרתי לה את זה.] עד לסוף הסרט כדי להגיד משוב, והיא אומרת שהיא דווקא אמרה לי הרבה פעמים כי לא עניתי לה, ופשוט הסתכלתי עליה כדי לוודא שאני מדברת עם אדם בוגר ולא עם ילדה בת 4...

הויכוח הסתיים בזה שיותם (אחי) הגיע, והיא הרגישה צורך עז לשאול אותו - "תגיד, יותם, אם היית רואה סרט..." אז פשוט אמרתי כשאני בדרך לחדר - "וואי, אמא, באמת מאוד בוגר!" והיא אמרה איזה משהו שילדים בני 4 אומרים כשהם עושים את זה.

אז נכנסתי לחדר, ואחרי 10 דקות יש 4 דפיקות חזקות בדלת...

-מי זה?

-אני, תפתחי לי!!

-לא.

-נטע, תפתחי לי!!!!!

-אני לא רוצה!!!

-וזה... *חושבת על משהו שנון להגיד*.. מאוד... וזה באמת מאוד... וזה באמת בוגר, נכון??!?!?!!! *פקהההה*

-אמא!

-לכי לעזאזל!!

-בשמחה!

-*ממלמלת עם בכי ליותם* זה אף פעם לא קרה לי איתך או עם אדם (אחי השני)... רק איתה זה ככה... שתלך לעזאזל!!!

 

REAL MATURE, MOM. REAL MATURE.

אז כן, יש כאלה אנשים בעולם.

 

 

Photobucket - Video and Image Hostingנטע.

 

 

עריכה:

אני פשוט אוהב את מי שיכתוב "איזה בלתי נסבלת אמא שלך, איך לעזאזל אפשר לחיות איתה???"

ומי שיכתוב "אבל זאת אמא שלך... את צריכה לאהוב אותה... בלה בלה בלה קלישאה"... דינו מוות. טוב, בסדר. אתם יכולים לכתוב את זה, אבל אני מקווה שהבהרתי שאם אתם כותבים את זה זה כי אתם ברי מזל ולא מבינים על מה אני מדברת. בסדר, לגיטימי, ומובן.

X3

נכתב על ידי , 23/1/2008 19:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUntitled? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Untitled? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)