לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

לרבע את המעגל


 

ח וַיַּעַשׂ אֶת-הַחֹשֶׁן מַעֲשֵׂה חֹשֵׁב, כְּמַעֲשֵׂה אֵפֹד:  זָהָב, תְּכֵלֶת וְאַרְגָּמָן וְתוֹלַעַת שָׁנִיוְשֵׁשׁ מָשְׁזָר.  ט רָבוּעַ הָיָה כָּפוּל, עָשׂוּ אֶת-הַחֹשֶׁןזֶרֶת אָרְכּוֹ וְזֶרֶת רָחְבּוֹ, כָּפוּל.  י וַיְמַלְאוּ-בוֹאַרְבָּעָה, טוּרֵי אָבֶן:  טוּר, אֹדֶם פִּטְדָה וּבָרֶקֶתהַטּוּר, הָאֶחָד.  יא וְהַטּוּר, הַשֵּׁנִינֹפֶךְ סַפִּיר, וְיָהֲלֹם.  יב וְהַטּוּר, הַשְּׁלִישִׁילֶשֶׁם שְׁבוֹ, וְאַחְלָמָה.  יג וְהַטּוּר, הָרְבִיעִיתַּרְשִׁישׁ שֹׁהַם, וְיָשְׁפֵה:  מוּסַבֹּת מִשְׁבְּצֹת זָהָב, בְּמִלֻּאֹתָם. (שמות פרק לט)

 

 

קוראים יקרים – הנה חידון קטן לרווחת הציבור: מהו הדבר הנשגב ביותר אותו ישאף כל הומון גאה להשיג? מהי משאת נפשו של כל אגזוזן, באשר הוא? מה – במילים פשוטת – הייתי מת שיהיה לי, אני וכל אחי המתחנגלים?

 

חבר עורך-דין חמוד ואינטליגנטי? לאאאאאאאא....

 

לְסוּטה מהליין האחרון של מארק ג'ייקובס? נו, באמת....

 

מלא כסף? בריאות תקינה? הדיסק האחרון של קיילי? מתקרר, מתקרר...

 

התשובה הנכונה, גבירותיי ורבותיי, היא (רעם תופים, תרועת חצוצרות, הס מושלך בחדר) – ריבועים בבטן.

 

אכן כן. לו רק היה נופל בידיו של כל אחד מאיתנו דג זהב קסום, או שהיינו מוצאים מנורת-פלאים ממנה בוקע דז'ין מסוקס, ברי לכל כי הדבר הראשון שהיינו מבקשים ממנו הוא – ריבועים בבטן.

 

שהרי, כפי שיודע כל בר-בי-רב, תצורה שכזו שתתנוסס לה בפרונט, היא הדבר שהכי הכי קשה להשיגו, עם כל היזע והעמל שיושקעו בכך. יכול אדם להתאמן לו בחדר כושר שעות על גבי שעות, ימים על גבי ימים, לפתח קיבורות מעוגלות כמלוני הסתיו, שוקיים שריריים כברגלי איילה שלוחה, ואפילו חזה אימתני המאיים לפרוץ כל חולצה הדוקה – ועדיין לא יהיו לו ריבועים בבטן.

 

כי לשם רָבּע את הריבועים, נחוץ לו לאדם לא רק לייגע עצמו שעות על גבי שעות בתרגילי בטן סיזיפיים ומייאשים, ולכפוף עצמו חזור וכפוף עד זרא, תוך שהוא שואף אויר ונושפו בחירוק שיניים. צריך אותו המתאמן גם להקפיד במזונו שבעתיים, לבל יחדור בטעות בדל שומן אל פיו. כי אם חלילה יהיה כדבר הזה – כי אז וואללה, הלך עליו. שכבת שומן דקה תמשיך לכסות בעקשנות את ריבועיו ולהסתירם מעין כל, והוא – אנה יוליך את הבושה?

 

ולעומת זאת, אם אך יקפיד אדם בתרגיליו ובמזונו כנדרש, הרי מקץ שנים מספר יחלו הריבועים העקשניים לבצבץ להם, ממש ככרכום שנבט לריח המטר הראשון. או אז יוכל אותו אבו-עלי לענוד למותניו מינִי-ביקיני חושפני, או לחבוש לחלציו טאנגה הדוקה, ולצאת לחוף הים כטווס. ואם יורשה לי לצטט כאן משירם המופלא של סחר וברזובסקי, בביצועה הבלתי נשכח של עדנה גורן:

 

ושמלה עם סרט,
הוא יביא לי שי
אתהלך כגברת
בין חברותי.

 

***

 

דעו לכם קוראים יקרים, כי אותם ריבועים נכספים הינם פסגת שאיפותיו של הומון-הכרך המצוי. ברם אין הם בלתי אם סימן ודגל, משל (ושנינה?) למרוץ המטורף אחרי הגוף המושלם אליו נוהגים להשתעבד נושכי הכריות, בקטון החל ובגדול כילה. וכפי שניתן להתרשם בקלות מהפרופילים באטרףדייטינג, שוק הבשר הידידותי שלנו, הרי החיצוניות היא היא העיקר. הנה לדוגמה מספר ציטוטים נבחרים (לא נגענו, לא שינינו):

 

אני מחפש:
חמוד סקסי שנראה טוב לסקס ולכיוף.

 

אני מחפש:
גברים מזרחיים, רזים,שחומים לא גבוהים רצוי שעירים, עם זין גדול.
למין נעים ובטוח ללא חדירות!!!

 

אני מחפש:
חמוד חטוב עד גיל 30 שאוהב פינוקי לשון מלפנים ומאחור...

 

אני מחפש:
מצאתי אותו - שרירי וגברי בטירוף, וטוב לי איתו... מאוד!

 

הולכים להם איפה ההומונים וטורחים, מענים את נפשותיהם במיני דיאטות משונות ובבילוי שעות על גבי שעות בחדרי שעת-הכושר. מורטים שערות מכל חלקה טובה – למעט הקרקפת, שם הם מעבים את שערם באמצעות מיני משחות (או למצער מגלחים את קרקפתם למשעי, לקבלת המראה הקשוח הנחשק-כה). רוכשים במיטב כספם מגוון תכשירים נגד קמטוטי-הבעה-במאחורה-של-האוזן-ובחזית-הברך. קונים בגדים של המעצבים המובילים ומשלימים אותם באקססוריז מרהיבים וחדשניים. בוחנים את בבואתם בכל ראי או זגוגית חלון שייקרו על דרכם. נלחצים שיתנו להם עוד שנה בגיל ("אני כולה שלושים וארבע, אחי! למה שלושים וחמש? מה, אני נראה שלושים וחמש???!!!"). ועוד, ועוד ועוד, תקצר היריעה.

 

והאופי? והשכל? מה איתם? ומה אם אתה פורט על פסנתר, מחקה ג'ירפות ודובר שש שפות על בורין (מהן שתיים נכחדות), בעל ארבעה תארים ממגוון של אוניברסיטאות, בשלן חבל"זי, רקדן סטפס מוכשר וצייר פורטרטים עז-נפש?

 

זיבּי.

 

(אבל האמת – את הכול – או הרוב – אומר אני ככל הנראה מקנאה צרופה).

 

שבוע טוב שיהיה לכם, צדיקים שלי! שבוע טוב!!!

 

 

 

אמר אדון קהלת, שהוא שלמה המלך

היופי הוא איוולת, ושקר הוא החן,

אבל אני, זה הקטון בעבדיכם

ביום הזה אומר לכם, אומר לכם.

 

לא הבל היופי, לא שקר החן

 

נכון חשוב האופי, אך מה מצא הוא דופי

בכל עניין היופי מדוע יתאונן

אבל אני , זה הקטון בעבדיכם

ביום הזה אומר לכם, אומר לכם:

 

לא הבל היופי...

 

יחזור בו גם המלך, אם הוא יראה זה פלא

את שתי עינייך אלה, אהובתי רחל,

לכן אני, זה הקטון בעבדיכם

ביום הזה אומר לכם, אומר לכם

 

לא הבל היופי...

 

לא הבל היופי  

ביצוע: משה הלל

מילים: אילן גולדהירש

לחן: יוסי חורי

 

נכתב על ידי , 20/2/2005 22:03  
252 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספלול ב-11/3/2005 18:06



Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה




183,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדויד, ת"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דויד, ת"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)