לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

תמונה אחת שווה אלף מילים, הלנה אחת השיקה אלף ספינות


 

רבים שואלים אותי: מהו בדיוק הטעם שלך בגברים?

 

טוב, זה לא ממש נכון ששואלים אותי. בעבר ליהגתי כאן כל כך הרבה בעניין הזה, שכולם כבר יודעים בדיוק. וכשאני מתחיל שוב למנות את תכונותיו של אידיאל היופי הגברי בעיני, כל חבריי מגלגלים עיניהם בייאוש-מה אל התקרה, וממליצים לי לצאת לחפש חתן במסדרונות כלא שאטה או בין נהגי הדחפורים של מפעלות ים-המלח (ע"ר). ת' המופלאה, למשל, שחובבת גברים רזים עד מאוד ובעלי מראה אינטלקטואלי למשעי, טוענת שאני לא מחפש גבר אלא בבון. אבל אני מניח שהקוף הרלוונטי לענייננו הוא לאו דווקא בבון, אלא יותר גורילה. ובעצם החיה הנכונה להתייחס אליה היא בכלל לא קוף אלא דוב.

 

עם זאת, וכמו שאומרת ידידה אחרת שלי, אישה יקרה בשם א.ל. חיותא, דוב זה דוב, ולא כל שמנצ'יק חסר-חן יכול להרשות לעצמו להתהדר בתואר הזה. דוב צריך להיות מגודל ומטיל אימה, ולא איזה כרסתן סתמי. או במילותיה בנות האלמוות (כמעין פרפראזה על כריסטין מ"הדוגמניות"): דוב זה דוב ופרה זו פרה.

 

מבולבלים? בדיוק בגלל זה החלטתי, באופן חריג משהו, ללכת הפעם על פוסטמונות. כידוע אני דוגל בדרך כלל בשיטת הפּארוֹלֶה-פּארוֹלֶה-פּארוֹלֶה בלי אף בדל עיצוב או תמונית. אני מציג את זה בתור עיקרון מקודש, אבל למעשה פשוט אין לי סבלנות להתחיל לגזור ולהדביק ולהתבלבל חדשות לבקרים. אלא שהפעם באמת אין ברירה. לדבר על גברים שהם סקסיים בעיניי בלי לצרף אף תמונה זה כמו לשלוח חמור לשחות במרק פירות. ובכן, הנה זה בא, ובעזרת השם יתברך שמו זה גם יצליח לי בלי יותר מדי בלגאנים.

 

ניסיתי להביא כאן דוגמאות מכמה מגזרים. ראשית חוכמה הלכתי לאינטרנט, לחפש תמונות בכמה אתרים שחביבים עלי במיוחד. ואלו הם, בראשון החל ובאחרון כלה:

  

·         ביג-מאסל. זהו אתר של שרירנים מרחבי העולם שמחפשים ליצור קשר זה עם זה. רובם גייז.

·         ביג-מאסל-בֶּרְז. אתר-אח של האתר הקודם. כאן דרישות המחוטבוּת אמורות להיות קלות יותר, אבל בגדול זה על אותו עקרון.

·         דוּדז-נוּד. באתר זה מציגים את עצמם גברברים לראווה. הכוונה אינה למקצוענים אלא לחובבנים, שפשוט אוהבים להיחשף. משום מה, גם כאן מתגודדים בעיקר יפי-הגוף ולא סתם "עמך".

·         גלאבד-קופ. זה בכלל אתר שחבל-לכם-על-הזמן, של איש אחד חובב דובונים עוטי עור שהחליט לרכז המון חומר תחת קורת-גג אחת (וקורת-רוח רבה).

 

יש עוד לא מעט אתרים שכאלה, אבל הפוסט הזה הוא לא מחקר אקדמי, רבאק! תלכו לחפש לכם חומר רקע בעצמכם, יא סוטים!!!!1 בכל-אופן, הנה לכם מעט ממה שהעליתי בחכתי:

 

 

 

 

 

 

 

 

בהמשך נהייתי אפילו קצת יותר אמיץ והחלטתי לחפש תמונות של כמה משחקני הפורנו הגיי החביבים עלי. כמו שכבר ציינתי בעבר, בעולם הפורנו הגיי השחקנים נחשבים בדרך-כלל לסלבריטיז ומתקבלים בתשואות ע"י קהל מעריצים הפורש להם שטיח אדום (אם לא למטה מזה) בכל אשר יפנו. בשונה ממה ששמעתי על תעשיית הפורנו הסטרייטית, כאן אין בדרך כלל אלמנטים של ניצול והשפלה.

 

ובכן, הרי לכם כמה מאותם שחקנים שאני חובב במיוחד:

 

 

 

 

אסיים בכמה תמונות של ידוענים שאני מסמפט, ככה רק לשם הקינוח ושלמות התיזה:

 

 

 

 

 

 

זהו זה. כולי תקווה שנהניתם! ועכשיו אתם גם יודעים בדיוק מה לצוד לי כשאתם יוצאים עם סלסילה לסופר.

 

 

נכתב על ידי , 11/12/2006 17:23  
174 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee @ work ב-20/12/2006 10:56



Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה




183,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדויד, ת"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דויד, ת"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)