לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

Jeux sans Frontieres


קוראיו של המדריך ודאי משערים בנפשם כי לארץ הקודש אין כל מונופול על השרלילנות החד-מינית. אמנם, אנו היינו כנראה בין הראשונים שתיעדו זאת:


ד טֶרֶם, יִשְׁכָּבוּ, וְאַנְשֵׁי הָעִיר אַנְשֵׁי סְדֹם נָסַבּוּ עַל-הַבַּיִת, מִנַּעַר וְעַד-זָקֵן:  כָּל-הָעָם, מִקָּצֶה.  ה וַיִּקְרְאוּ אֶל-לוֹט וַיֹּאמְרוּ לוֹ, אַיֵּה הָאֲנָשִׁים אֲשֶׁר-בָּאוּ אֵלֶיךָ הַלָּיְלָה; הוֹצִיאֵם אֵלֵינוּ, וְנֵדְעָה אֹתָם.  (בראשית י"ט) 


ואולם כיום, אך יוצא ההומון המצוי את גבולותיה של ארץ הקודש, ומייד נפרשת לפניו קשת הרפתקאות צבעונית שגורמת לעירנו תל-אביב להחוויר. וכיוון שעבדכם הנאמן שרוי עתה (מטעמי עבודה ר"ל, בל-נא נחשוד בכשרים) בניו-יורק – היא נווה-ירק, היא היא עמורה של ימינו – הרי שאין לנו זמן טוב מזה כדי לדבר מעט בשבחן של ארצות הנוד.


מעבר לים
מעבר לים
התדעו  ציפורים
הדרך לשם
מעבר לים
במדינות הים
שם איי הזהב
שכחתי מה שמם
ובאיי הזהב
מעבר לים
מתהלכים ענקים
עם גדול ורם
עם גדול ורם
עם ישר ותם
ומלך עליהם
כמוהו לא קם



בהכללה גסה, נוהגים המומחים להבחין בין הבירות האירופיות, בהן נהוגה פעילות מינית ליברלית להפליא, לבין עריה של ארצות-הברית, בהן פעילות זו מוצנעת מעט יותר – וזאת בשל שמרנותו של המחוקק המקומי. כך למשל, בעוד באירופה פורחים להם מועדוני-מין באין מפריע, הרי שבארה"ב מספרם של אלה הוא קטן יותר, והם מעבירים את קיומם בחשש מתמיד מפני סגירה.


בבואך למועדון אמריקאי, תידרש להירשם בו כחבר, ותמורת תשלום צנוע תקבל כרטיס חבר שיקנה לך זכות להצטרף למגוון הפעילויות במקום. דבר זה לא יעלה על הדעת באירופה, שם פותחים המועדונים שעריהם לרווחה בפני כל זב ומצורע ומשתין בקיר. זאת ועוד, חלק מתהליך הרישום בארה"ב הינו שלב משעשע בו נוטל הרושם התורן את המצטרף החדש לפינה נסתרת, ומבקש ממנו, לא פחות ולא יותר, לשלוף את כלי זינו ולנופף בו אנה ואנה. פעולה זו אמורה משום מה להבטיח כי המצטרף איננו שוטר חרש הזומם להכחיד את המועדון מעל פני האדמה. אכן, חציר העם.


לאחר טקס הקבלה רב הרושם, פוסע לו המצטרף הטרי אל תוך חלל המועדון. עיניו מסתגלות לאיטן לאפלולית - ואז שוטף אותו פתאום פרץ של רגשות. בכל אשר יביט, לכל מלוא רוחב העין, הנה מוטלות גופותינו שורות ארוכות ארוכות. באחדים מן המועדונים ישנם חללי התייחדות מוגנים משהו, אך באחרים נפקד אפילו מקומם של אלה. בבודדים, בזוגות, בשלישיות ובחבורות, עוסקים בני המין החזק במיני מעשים שהשתיקה יפה להם. מי לידו תוקע, ומי עומד של שלו, מי חורץ לשונו ומי בולע רוקו; יוסי בכינור, פייסי בתוף, משה בחצוצרה – ולאורח המשתומם אין אלא לכוון בכוונה שלמה כלפי מעלה, ולברך קונהו על שעשה אותו נקבים נקבים חלולים חלולים.


לעומת מועדוני המין, השכיחים (אם כי בוואריאנטים שונים) גם באמריקה וגם באירופה, הרי שבארצות הברית רווחת לה תופעה נוספת המוכרת הרבה פחות בעולם הישן. מדובר בחנויות מין שבתוכן מוצבים תאים לצפייה בסרטי וידאו. בשל החשש המתמיד ממוראו של הרגולטור המקומי, תלויים על התאים שלטים מאירי עיניים האוסרים על הסתופפות של יותר מאדם אחד בכל תא. ועם זאת, לא אלמן ישראל: בין התאים ישנם חרכים זעירים המאפשרים ליושבי התאים, איך לומר, לשתף ביניהם פעולה (אם כי באופן מוגבל!).


נכנס לו אפוא המשתמש לאחד התאים כשהוא שורק מנגינה עליזה, ומשלשל מטבעות מספר לתיבת מכשיר הוידיאו. ואז, כשברגע מרצדים ונאנקים מיטב הנפילים השוודיים, הוא פונה אל החרך דלעיל ומשלשל לתוכו את ציודו. מן הצד השני הוא נענה בתשובה מתאימה – ואידך זיל גמור. מדי פעם יש להטיל מטבע נוסף אל פי המסרטה, דבר שיכול לדרוש אקרובאטיקה מסובכת. ועם זאת, אם יזניח המשתמש חובה קדושה זו, לא יעברו אלא דקות מספר ואחד מעובדי החנות (בדרך כלל מאחינו, בני עדות הודו הדרומית) יהלום באגרופו על הדלת וירעים בקולו – עד כי יתחדש טרטור המקרן, ובא לציון גואל.


סיפורי שרלילנות בחו"ל לא יהיו שלמים אם לא נדבר, ולו ברמז, אודות הסאונות. מוסד מכובד זה הינו נכס צאן ברזל של התרבות ההומונית, ומן הראוי לייחד לו פוסט נפרד (דבר שמן הסתם עוד אעשה). ועם זאת, פטור בלא כלום אי אפשר. ובכן, הסאונה הינה כמעין מועדון מין, כמוהו שתואר לעיל. יחד עם כן, מתאפיינת בדרך כלל הסאונה בהידור רב יותר, כולל גם תאי קיטור של ממש – ולמהדרין ימצאו גם סאונות רטובות ויבשות ושאר מיני מרחצאות. להבדיל ממועדוני המין אותם הזכרנו לעיל, בהם מסתובב אדם, אם בבגדיו, אם בעירום מלא, הרי שבסאונות הוא חוגר לחלציו בביישנות מגבת, כאומר – אני כאן בכלל בגלל האדים, שאין טובים מהם לעור הפנים. אך בל יטעה הקורא – בתאיה של הסאונה מתרחשים אותם דברים עצמם כמו ביתר האתרים שצוינו כאן!


אחרי ששוטט בין כל המכמנים האלה, חוזר לו אפוא המשתרלל לארצנו ארץ הקודש כשהוא שבע קרבות, אכזבות ותענוגים. אכן, חושב הוא לעצמו, מה נאווה היא הגולה הדוויה ומה רבו כל פלאיה! ועם זאת, בהקש גלגלי המטוס על הטארמאק, עת ימחאו אחיו המתרוננים כף אל כף ויפליאו בשירת "הבאנו שלום", עוברת במוחו הקודח של גיבורנו רק מחשבה אחת: אין, אין כמו בבית...   



יש בתי יין וטברנות וקובות יש
 בסן פרנציסקו, במרסל וסן מלו
 נשים שחורות יש, צהובות יש, אדומות יש
 וגם אפשר להתאהב בן, למה לא
 אבל אני על אף כל אלה, חי שמיים
 אני קשור אל איזו תנובה מרופטת
 ואם בוכה המפוחית על הברכיים
 ואם נמאסתי על עצמי - זה לא מיין
 זה רק בגלל איזו מריימה מזופתת

נכתב על ידי , 25/8/2004 02:55  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של השועל מגיב ב-2/9/2004 23:55



Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה




183,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדויד, ת"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דויד, ת"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)