לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לחיות בחיים מתוקים אבל לפעמים לא כל כך מתוקים ..


בבלוג היה כתוב על החיים כמה שהם מתוקים וכמה שלפעמים הם לא כל כך מתוקים כמו שכולם חושבים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

הוא העליב מאוד....


שלום שמי מיקה אני כמעט בת 11 בחופש הגדול הלכתי לקיטנה בשם נווה נופש מי שמכיר מכיר בעיות שלו בלי פורטקציות..

בקיטנה היו חבורה של בנים ממזור התאבתי באחד הילדים שקוראים לו שגיב.. בעצם עד היום אני לא יודעת אם קוראים לו שגיב או שגיא ! יום אחד לפני היום שמסיימים את הקיטנה שלחתי 2 חברות מאוד טובות לשאול אותו אם הוא רוצה להיות חבר שלי הוא אמר להם לא וברח יום למחרת חברים מאוד טובים שלו הביאו לי מכתב שכתוב בו מיקה שלום חשבתי על זה עוד קצת ואני מסכים להיות חבר שלי. ילד שהוא מהבית ספר שלי אמר לי שהם כתבו את זה והם תכננו אם שגיב או שגיא לכתוב את זה ולעבוד עלי באיקרון לעשות לי בושות?

קוראים לו לירון הוא ילד דיי נחמד יחסית אז המשכתי עלה ועדיין אני אוהבת אותו מה לעשות האבה מנצחת כמו שכולם אומרים אבל במקרה הזה כנרא שלו ....

 

 

 

תגובות בבקשה המשך יבוא בסיפורים אחרים זה סיפר אמתי !!!!

 

 

נכתב על ידי , 7/2/2008 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




56
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיקה החמודה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיקה החמודה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)