לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You and whose army?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008

לא הולך


טוב פוסט ראשון ממש קצר כי..  אין לי כוח

לא מעניין אותי כלום, לא מזיז לי כלום, לא חשוב לי כלום.. אין לי מוטיבציה לכלום, אפילו לא לדבר עם מישהו או להרים ת'יד.. אני כבר לא צוחק מכלום, ממש כמעט כלום

או שאני עצבני או שאני מבואס.. או שאני חצי ישן יושב עם חברים שלי. טוב הם לא מעניינים במילא

אני מקבל 0 בהכל, לא מעניין אותי כלום, וזה כבר לא מזיז לי.. כבר אין לי שליטה על עצמי.

מה לעשות? לנסות להנות מהכל? דברים כבר לא נראים לי חשובים הכל מזוייף.. דפוק ומעפן. בגלל כל זה זה אני מרגיש משועמם מהכל ועצבני, בא לי להרביץ למישו שירד מכל הקטע המעפן והמזוייף שהוא נמצא בו ולהיות יותר כמוני. טחח..

 אתם בטח לא מזדהים איתי. יש עצות?

נכתב על ידי , 11/2/2008 22:17  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב באתי לבדוק אם יצא לי משו מזה..

אני יכתוב פה כשיבוא לי וכל זה

אז מקווה להכיר פה מישהי 

אז שיהיה לכם סבבה לקרוא פה בלי הרבה זיוני שכל

 ..

נכתב על ידי , 8/2/2008 00:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה




87
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrainDamage6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BrainDamage6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)