לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 30

ICQ: 472178277 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008



" והרופא כבר מדבר על סוף הדרך אבל אני יכול לשים לפחד קץ עיני פקוחות בשביל לראות את השמיים בשביל לראות כחול של ים, ירוק של עץ "

 

אחד השירים החזקים , ואחד העצובים = /

 

-  -  -  -  -  -  -  -

 

השעה 11:46

וכמו שאתם מבינים אני לא בביצפר . ,

אני מ מ ש לא מרגישה טובבב ^

 

ת'אמת אין לי כל כך כוח ומצב רוח לכתוב עכשיו אז

בפעם אחרתתת *

 

 

 

נכתב על ידי , 17/2/2008 11:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום האהבה 3 - >


היי היום פוסט שמוקדש אישית ובמיוחד ליום האהבה 3 / >

אז זה התחיל אתמול , הלכתי עם חברה למופע מחול של

רומאו ויוליה ,

אתם יכולים אולי להגיד שזה חחני או משהו כזה , זה מ מ ש

לא מעניין אותי , קצת תרבות לא הזיקה לאפ'חד ,

היום היה יום אחד ה מ צ ח י  ק י ם

בכל מקרה אז היום בבוקר נכנסתי לביצפר ובלוח כניסה היה שלט גדול  שהיה כתוב בו :

"חוגגים את יום האהבה בגולדווטר  " או בכל מקרה משהו כזה D =

והיו גזרי נייר בכל הלובי כדי שנכתוב  ברכות .

בהפסקה הגדולה הייתה הפסקה פעילה , שמו שירים ופתחו דוכן מכירות

של פרחים ושוקלדים , קיוויתי שמישהו יביא לי פרח :]

אבל הוא ל - א < ! >

בכל מקרה , קניתי פרח לעצמי D =

היה ממש מצחיק

אני ויובל שיחקנו כאילו אנחנו חברים וכתבנו אחת לשניה

מללללא ברכות על הקיר .

זה היה ממש מ צ ח י ק

שמתי ת'פרח בפה , והתחלנו לרקוד טנגו xD

היום הבנתי שיום האהבה זה אחד הימים המבאסים כי את מבינה ש . . . ^

אפ'חד לא אוהב אותך $

( עידכון היום הבנתי שאומנם יום האהבה מבאס אבל היה ממש מצחיק וכיףףף )

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

בגלל שאתמול לא הייתי בביצפר , אז עכשיו הלכתי לקחת מאריאל שיעורים

והרגע חזרתי , הלכתי לשם וגם יובל היה שם

והם השתמשו באיזה תוכנה שנותת להם את התשובה עם כל הפתרון

לתרגילים במתמטיקה .

מ ג נ י ב .

זהו לבינתיים , היום בערב אני הולכת לראות סרט : " 27 שמלות "

וכשאני אחזור  / מחר אני אספר לכם איך היה .

איתי די לקנות פרחים לעצמך , נעמי תפנימי הוא צריך להשלים עם הגורל שלו D =

 

רונקי 3 / >

 

נ.ב :

אני בהזדמנות אמשיך את הפוסט על היום מעבר דרגה

פשוט רציתי ממש לכתוב לכם על יום האהבה , ולא רציתי לשכוח ,

אזזז ,

בהזדמנות

 

רונקי 3 / >

נכתב על ידי , 14/2/2008 15:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואי שכחתי לספר לכם על היום מעבר דרגה ,

אז הנה פוסט שמוקדש רק ליום מעבר דרגה ,

אז באתי ב - 10 :30 לוואדי , ובדרך היה ממש ממש מצחיק ,

הלכתי ברגל כי זה ליד הבית שלי

אבל מרוב שאני לא רגילה ללכת ברגל

למקומות אז הלכתי לאיבוד D =

כי אבא שלי הסביר לי איזה קיצור דרך והלכתי לאיבוד ,

ואז לנגד עיניי ראיתי אתת ...,

נו טיפה מתח .

הדבר הכי מ ג ע י ל בעולם .

חיחיחיח , חתול משלשל D x

זה היה ממש מגעיל בכל אופן ,

איכשהוא הגעתי לואדי והיה ממש מצחיק ,

סיפרתי להם על החתול :O

ואז התחלנו בפעילות והתחלנו כמובן ב מ פ ק ד .

ואז נודע לנו שאסור לשיר את אחד המוראלים ,

וכמובן משפט השבוע : הירין לא בא D =

התחלנו בכמה משחקים ובארוחת צהריים

ואז היה משחק אחד שהייינו צריכים לאכול 4 ביסביטים בדקה . . . &

 צ ח ו ק י ם

ואז ניסיתי לאכול מהר ופתאום הרגשתי שהשן שלי התחליה להתנדנד .

התחלתי לירוק דם ואיתו ירקתי שן =)

משפט השבוע השתנה : רון ירקה שן .

וקברנו אותה בחול , מאי התחילה לדבר שטויות כרגיל

ואמרה שאם אני קוברת את השן אני קוברת איתה ביחד

את ה נ ש מ ה שלי S :

בקיצור אני הולכת עכשיו כי אני חייבת ואח"כ כשאני אחזור

אני אמשיך את הפוסט ואני אמשיך לספר לכם :]

נכתב על ידי , 13/2/2008 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי מה קורה < ? >

היום התחיל ישר בלא טוב  = /

בהפסקה שבין השיעור הראשון לשיעור השני

כמה ילדים שיחקו מאחרוי / רבו מאחורי אין לי מושג מה הם עשו ,

כי זה היה מאחורי D =

אבל אז אחד מהם נפל עליי ואני נפלתי וקיבלתי מכה בראש מהשפיץ של השולחן ~ :O

בקיצור בגלל שקיבלתי מכה בראש ולפני כמה חודשים היה לי אירוע בראש .,

אמא שלי החליטה לעשות סיפור ,

ולמרות שאמא שלי היסטרית הפעם אני יכולה להגיד שזה בסדר והייתה לה סיבה לדאגה ,

בסוף אני די בסדר אבל יש לי סחרחורות וכאבי ראש

מ ג י ה נ ו ם . ><

בקיצור הלכתי לרופאה והרגשתי נורא ,

ואני עדיין מרגישה נורא .,

 

יאללה תיכנסו ותגיבו כבר אפ'חד לא הגיב לי . ~ =(

נכתב על ידי , 13/2/2008 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כועסת ומבואסת הכיייי בעולללללללם = /

גנבו לי ת'פלאפון ,

קקות , לא משנה נגיד פלאפון חראם *

אבל כל התמונות שלי

כל הSMS

כל הוידיאו קליפים כל ה שי ר י ם

כל התמונות הזכרונות שלי לקחוווו .,

שאנננת את העולם הצבוע הזה ,

פשוט אנשים מגעילים מעלימים עין כאילו זה בסדר

אני הכי כועסת ב ע ו ל ם

הלכתי לאכול פיצה ביייייייי

נכתב על ידי , 11/2/2008 13:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי ,מה קורה . , או כמו שקורלית אומרת וואס'פ D :

החודש היה לי חודש קצת קשה ,

זה התחיל בסבבה כשהתחלנו את החזרות לת"ס  ליום מעבר דרגה .,

בהתחלה נהיננו והיה כיף ומלהיב ,

אבל ככול שהחזרות התרבו כך גם היה לנו יותר קשה ויותא מעייף ,

אח"כ זה המשיך באבל משפחתי כשדוד שלי נפטר : (

גיליתי שאני ממש מפחדת מהמורה למתמטיקה

שדרך אגב היה לי מבחן ממש טוב במתמטיקה וזה ממש שימח אותי

אבל מה שפחות שימח אותי זה שהמורה שלי למתמטיקה נתנה לנו המון שיעורים

המון זה בכלל לא מילא בלקסיקון שלה ,

היא נותנת לנו מלללללא שיעורים : /

ולא הספקתי לעשות אותם כי כל השבוע היו לנו חזרות לת"ס

וביום שבת היה היום מעבר דרגה עצמו .

 

גם באחד מימי שלישי היה לנו פעולת גיבוש שהיה ממש ממש כיייף

וגם בפעולה הזאת יובל בא לפעולה :)

היה ממש נחמד ,

אתמול היה היום מעבר דרגה והיה ממש ממש כיף .

הת"ס שלנו היה פשוט מ ו ש ל ם .

וכמוהו גם הטקס של קורס עוז . . . $

הם באמת הצליחו יפה ^

 

 

היום התחלתי בתשע וחצי . ( נהנהנהנהנה )

היום היו לי 3 ביטולים והודיעו לנו שאנחנו עומדים לעבור מבחני הדסה = /

היום קיבלתי הזמנה לחתונה של בן - דוד שלי רונן.,

שאני ממש ממש ממש אוהבת אותו ,ולפני שבוע

היה לו ( לרונן ) ולעוד כמה בני דודים שלי ( אופק, יונתן ,יובל וכאמור רונן ) יומולדת :) 

לפני כמה ימים חלמתי שהוא ( רונן )מתחתן עם הבן - דוד הקטן שלי יונתן ( הוא בן 5 )

ואח"כ הוא התחתן עם נינט והיא הייתה ממש שמנה .

היה לי עוד משהו שרציתי לספר לכם ,

אבל בינתיים שכחתי . . . &

 

אז ביוש ;;;;;;;;;;-*

 

חיחיחיחיח D =

תמונה ישנההה < ! >

אני ועדי , ק ט נ ט נ ו ת



נכתב על ידי , 10/2/2008 15:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי היום זה היום הראשון שלי בבלוג : ]

אני באמת מקווה שאני אהנה ושאני אוכל לשתף אותכם בכל מה שעובר עליי

התחלתי את הבלוג בעקבות המגמה בביצפר שלי , מגמת מידענות : /

למה פרצוף עצוב < ? >

כי אני ממש ל אוהבת את זה ולא בגלל שנשארים עד מאוחר ,.

אלא שזה באמת דבר שממש לא מעניין אותי $

בכל מקרההה . . . ^

אני רון ~ =)

ואני לומדת בבית ספר גולדווטר באילת  .><

בתכ'לס אני יודעת שזה משונה ומוזר אבל אני חושבת

שבסך הכל אני אוהבת ללמוד זה באמת משהו שמעניין אותי .

כמובן שיש מקצועות שמעניינות אותי הרבה יותר ממקצועות אחרים .

לדוגמא אני מאוווד אוהבת מדעים , ערבית גאוגרפיה היסטוריה / אנגלית / .

כצפוי המקצועות שאני אוהבת יותר ,

הם גם המקצועות שאני מצליחה בהם יותר . . . &

לא יכפת לי שקוראים לי חרשנית וכולם מתפלאים מההישגים שלי ,

אני זאת אני ואני מעריכה את עצמי ואני אוהבת את כל ההישיגים שלי #

אני מאוד פעילה גם בחברה ~ :O

אני משתתפת בפעילות המנהיגות הצעירה של הביצפר .

אני מאוד פעילה בצופים ואני אוהבת את זה אני אוהבת להיות 

חלק גדול מהחברה ואני אוהבת לקחת חלק בחברה % .

נכתב על ידי , 8/2/2008 12:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





77
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונקי 3 / > אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונקי 3 / > ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)