לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאחורי המסכה



Avatarכינוי:  אלכסעע D:

בת: 28

ICQ: 490693384 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

תיקנו לי את המחשב P;


וואי סופסוף =)

היום שיניתי עיצוב ^_^

ועכשיו אני אעדכן P:

חופשת פורים מסתיימת היום :|
מחר חוזרים לבצפר :(
בפורים אני התחפשתי למעצבת אופנה D;
יצא יאפה לדעתי : )

עשיתי פן לבשתי כובע

לבשתי חולצה עם שרשראות מחוברת
אליה שמתי נעלי בובה ויצא
מאוד נחמד P:

אני כ"כ שמחה
שסופסוף תיקנו לנו את
המחשב בגלל שכבר התגעגעתי
לעצב ולעדכן את הבלוג =)

איזה חום
בימים האחרונים O:

אי אפשר לצאת החוצה
כי מאוד מאוד חם ><

גם בבית מאוד
קשה בלי מזגן או מאוורר
מזל שיש אותם xD

למדתי גם
להכין כפתורים מאוד יפים

עם אפקטים וטקסטורות
וגם לוגואים ובאנרים P:

זהו בנתיים P:

תגיבוו T:

נכתב על ידי אלכסעע D: , 23/3/2008 16:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מצטערת


שמתם 3>

שבזמן האחרון אני לא מעדכנת אז זה
בגלל שהתקלקל לי המחשב : (

נראה לי שיתקנו את המחשב היום או מחר D:

ואז אני אעדכן ואכתוב

כל מה שעברתי בשבועיים האחרונים

שלא עידכנתי ^^

אני גם אולי אשים תמונות חדשות שלי P:

אני שוב מאוד מאוד מצטערת שאני לא מעדכנת ><

נכתב על ידי אלכסעע D: , 22/3/2008 11:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול D:


ייאי איזה כיף היה אתמול ^_^
נסענו למשתלה =]
ראינו כל מני פרחים מדהים (:
וגם אני צילמתי את השמיים
יצאו לי תמונות מזה יאאפות =)

אני אשים את התמונות
שבפוסט הבא
בגלל שלא מצליח לי
לשים אותם עכשיו =,[
היום נשארתי בבית
עם דנה (אחותי)
היה נחמד ^_^

נכתב על ידי אלכסעע D: , 6/3/2008 16:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכסעע D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכסעע D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)