לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איזה חיים קלים/טובים יש לי זה פשוט מטורף


הבלוג היחידי שתכנסו אליו... ותצאו בלי להבין דבר ;)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אוי כמה שצופים יותר טוב מנועם :)


חחח פורטי זוכר מתי שהקראתי לך פוסט ואתה רשמתה וכל שניה זה הגדיל והדגיש את האותיות והייתה לוחץ Ctrl+B וזה לא עבד חחחחחחחחחח

אה חח וזוכרים מתי שהיה לנו טיול לירושלים וערבי השפריץ על ערבי קולה אז הערבי שהשפריצו עליו קנה קולה והשפריץ בחזרה חחחח. (חלש שתוק לך)

 

יום ראשון - בית ספר

אוי היה מצחיק אש לא קרה כמעט כלום חוץ מזה שמלכה פשוט מטורף.

כאילו סתם ילדה מדברת בקצה אחד של הכיתה והוא יושב בקצה השני. אז הוא שומע אותה מדברת מהקצה השני של הקטע ואז זה הגיעה:

"יבת זונה כוס אמא שלך סתמי את הפה שלך כבר אני מנסה ללמוד", "אבל מה יש'ך?", סתמי ת'פה שלך אמרתי לך יבלונדינית ימטומטמת" נשבע ללכם השתגע עליה ככה איזה דקותים פתאום הוא כולו קם עצבני מהכיסא וראו שהוא בא להרים משהוא. אני אישית הייתי בטוח 100% הוא הולך לזרוק עליה את הכיסא אני לא צוחק. אבל הוא בסוף זרק נייר מסכן...

אחר כך הגיעה קטע בשיעור שהמורה לא הצליח ללמד אז הוא התחיל להשתגע ולנסות להצחיק בזה שהוא מחקה את התלמידים בהתחלה זה היה לא מצחיק כמו מלכה ביום ההוא. אבל אז הוא התחיל לעשות פרצופים וואי איזה מצחיק זה היה אתם לא מבינים חחחחח.

חוץ מזה היה סיוט בי

 

יום שני - בית ספר ואימון

בבית ספר זה תמיד סיוט ביום שני. קודם כי כתוב לי במערכת שעתיים פיסיקה\כימיה ואז אני תמיד חושב שבזמן שיש פיסיקה יש כימיה ואז אני מאחר לכימיה והיא לא מסכימה לי להיכנס. אני יודע שחלקכם יומרו (לא יודע איך לכתוב יומרו אז דמינו שכתבתי נכון) אה וחשבתי לכתוב יגידו אבל אז מה שכתוב בסוגרים לא יהיה מצחיק. אז קיצר אני יודע שחלקכם יגידו "מה איזה כיף לך" אבל מצטער אני כנראה אוהב בנים כי אני פשוט נהנה מכל דקת למידה. אחר כך היה די סבבה שממה הבן זונה הזה עקף אותי בריצת 300 בשלוש שניות (Dont wore SHAMAMA ill Be Back) דונט יורי יובי זה היה חלש אני יודע. ואין לי כוח שעוד איזה מיטריסט מזדין ילשין אז זה היה בצחוק מי שהיה מספיק חסר חיים והלשין פעם שעברה הינה אני כותב מראש אתה הומו בן זונה ואמא שלך בעלת מנת אי קיו של חמור גרם. קיצור הלכנו לאימון היה  כיף עד שתומר הוציא כמה חישוקים והמציא משחק גרוע, דוחה יותר גרוע מהרן בגיטרה כן כן עד כדי כך גרוע פשוט דוחה אני רק חושב על זה ובא לי להקיא כמו רון בערב בירות כוס אמק.

 

יום שלישי - בית ספר, עם גיא/אצלו וצופים

איזה גרוע היה בבית ספר (חוץ מזה שרון ודן הפילו את חיים לשיחים ועשו לו "וואלה ישרמוטה עם מטבוחה").

היה כיף אש עם גיא כי קבענו שכל יום שלישי אנחנו קונים אוכלים ובקבוק גדול של קולה במרכז ואז שותים אוכלים ומדברים ומשם לצופים (או משהוא כזה) וזה פשוט כיף. בצופים צבענו את כל הספסלים בשבט באדום כחול (וכל פעם שאמרו לי שילדים יושבים בעצבנות אמרתי "למי אכפת זה אדום כחול" עם קריצה ואז הם פשוט צחקו ונתנו לי טפיחה על הגב) ופשוט נהנתי מזה כי כולם אמרו לי שאנחנו עושים עבודה טובה וצוות תחזוקה אף פעם לא עבד ככה (ירר).

אחר כך גילאי הרביץ להרן ויש את זה מצולם ואם תקשיבו טוב אפשר לשמוע את הרן אומר "די די בבקשה די" אני יעלה את זה בקרוב.

 

יום רביעי - מורה פרטית, אצל גיא ומרש

אוי איזה יום סיוט חזרתי הביתה עם טונה מלאת שיעורים (כן טונה הדג ).

במחשבה שניה...

איזה יום גרוע!!!!!

 

יום חמישי - לא זכור לי בשום מקום במוח

 

וזהו בערך אני החלטתי שאני לא רוצה שום זכר לטיול נועם בגלל מה שהם עשו בסוף  אה פורטי ויובר אם יש לכם משהוא לומר על זה אל תכתבו על זה, זה לא אכפת לי...

נכתב על ידי , 21/9/2008 16:52  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יודע ניקוד!!!


 אני פשוט שמח!!!


 


אחוות הפורט-במבות (שמעו ליטל ווינג של ג'ימי בזמן שאתם קוראים ת'פוסט)


וואו איזה יום זה היה קודם ישר אחרי בית ספר אני הלכתי לקחת כוסות מפיץ וקניתי לף (הבירה האהובה עלי שלא שתיתי כמעט חצי שנה). הלכתי לגיא ואיכשהוא הכל פשוט הלך נפלא היה לו מלא קרח מקום לכל הבירות היה לנו כוסות. טוב אחרי כל הסיבוכים שהלכו לנו בכל הערבי בירה עד עכשיו מגיע לנו ערב בירה (ועוד כזה מיוחד) שהתכנון ילך חלק. אני וגיא שמנו את הבירות בבית של פורטי ועפנו למרכז הוא חיכה עד איזה 13:30 בשביל לעוף לאימון ואני חיכיתי ל14:30 בשביל ללכת לצופים. היה כיף... אחר כך רון ופורטי מתקשרים ואומרים לנו שהם הולכים לקנות בשר ואנחנו גם הינו במרכז אז אמרנו שנלך לקנות ביחד. התחלנו לדבר על הבירות ואז רון אמר משהוא על הירות והוא קולט את אבא שלו פתאום מולו. זה הלך ככה:


אבא של רון - "מה אתם קונים?"


רון: "אההה סתם בשר"


אבא של רון - "אההה או קי"


רון - "ובירות?!, הרבה הרבה בירות, 14 ליטר של בירה"


חחחח איזה מצחיק זה היה.


טוב הלכתי לצופים לא היה מענין במיוחד חוץ משפריאנטי דומה ללימון מכוער כל כך.


טוב הגעתי הביתה ארגנתי בתיק הכל והלכתי לאכול ארוחת ערב.


(קטע מבחיל)


אבא שלי: "יובל לאן נעלמו כל הבירות?"


אני בלב: "אאהבלעבלעבלעבלע"


אני: "לא יודע שתיתי רק אחת"


קיצור חלגיר אבא שלי חקר אותי שעות ו9לא הועציא ממני כלום.


הלכתי לרון. ישבנו אני הוא ופורטי במרפסת ואז רון ופורטי הודיעו לי שהם שתו לי ת'לף. אז ניסיתי כמה שפחות להתעצבן אבל עכשיו אין לי בעיה. יבני זונות?! ירוסי שיכור הלוואי שפנג ישפיך עליך באמצע הלילה פורטי יבן זונה הלוואי שפיני בלילי ידחוף לך בכל האזורים בגוף.


בדוגרי לא הייתי כל כך מתעצבן אבל באתי להתקשר ולומר שלא ישתו לי ת'לף ואז אמרתי לעצמי "לא הם החרבים הכי טובים שלי אני יסמוך עליהם" בני זונות .


טוב הלכנו לפארק אין ליכוח לרשום מילה על הארגון אז בואו נעבור לכיף.


התכלתי לישתות כמו מטורף עוד לא התכלנו להדליק את האש לעל האש וכבר שתיתי חמש כוסות התכלתי לעשן כמו קטר. ומאה ואחד חברה לקחו ממני סיגריות ושחטות. וואי איזה כיף היה האוכל היה מדהים ופורטי שפעם חשב ששמעון מטומטם שמן סוף סוף הבין איזה גבר הבן אדם הזה . אני הבנתי שבנישתי בעצם ילד גבר ולא דג מכוער בלי אישיות. טוב אז אחרי הקטע המוסרי שאף אחד לא קורא באמת הינה הקטע שכולם רוצים לקרוא.


רוצי התחיל להשתכר ((ועל מי אני עובד גם אני רון גיא פורטי וטיפטיפה בר (או רן? לא זוכר כבר)) ובכל זאת חיפשנו סיבות להרביץ לאנשים אז הינו עושים "בוא נבדוק אם אתה שיכור" ומזינים אותו מכות. קיצור הבאתי לרוצי איזה כאפה מזה מצלצלת ומתלבשת. והוא התחיל להתחרפן הוא לקח את כיסא קטן כזה שמצאנו עשה כאילו הוא עומד לזרוק עלי והתחיל לשבור אותו על הרצפה לזרוק אותו לעביר בקיצור להתחרפן כמו מטורף וואי איזה מצחיק זה היה. רן היה טיפש אז ואמר דברים כמו "גחלים לקפוץ מהר " ו"אוווווווווווווווווווווווווווו" חחחח איזה מצחיק זה היה. אחר כך איזה שכן יצא והעיף אותנו אז עפנו לגבעות. שמה עשינו מלא רעש גם ומלא צחוקים כמו: שלקחתי את הפלאפון של גיא התקשרתי ליותם ופאריאנטי ואני ורון התחלנו לצעוק עליהם נגיד על יותם "ימכוער יש לך מולי ענק ימפקיר מזדיין יש לך זין קטן." ולפאריאנטי " אחותך כוסית היא מצצה ל-X (אני לא הולך להגיד מי זה הוא ידקור אותי). איזה מכוער השיער שלך" ועשיתי עוד משהוא שאני כותב לא אכפת לי אני חייב לזכור את זה. התקשרתי לידידה שלי ושל גיא מהצופים שהיא במקרה ידידה טובה של מי שגיא אוהב. זה הלך ככה:


איילת: "הלו?"


אני: "איילת?"


איילת: "כן?"


אני: " גיא אוהב את דניאל הוא רוצה לזיין אותצה בכל האבירים בגוף?!"


ככה בערך שמונה פעמים.


(קטע מלחמתי) ואז המשטרה באה . נתנתי כמו טירון לפחד להתגבר עלי ברחתי בשניות אחדות לסמטה הקרובה אנשי הרשע יצאו מהמכונית ואמרו לאחי לנשק להתחפף. ראיתי שהם מחפשים אותי החלטתי שאסגיר את עצמי שאני יסיים עם זה וזהו. הלכתי אליהם האיש הפעיל עלי את סמכותו הנכבדה והייתי צריך להתחנן על חיי האומללים. ברב חמלתו הוא החליט לשחררי וברב טיפשותו השאיר את הראיות מאחור (סיום קטע מלחמתי) וואו זה כנראה הקטע המלחמתי הכי גרוע שיצא לי אי פעם... אה ואני רק רוצה לומר שכל הקטע של אנשי הרשע היה בשיל הקטע זה לא נכון כל הכבוד למשטרה  (חחח). קיצור אני ורון נלחצנו מהטביעות עצבאות אז ניקינו גם את הפארק וגם את הגבעות הלכנו לדשא שבפארק החדש. פורטי הקיא וכמעט כולם הלכנו נשארנו רק אני, רון, גיא, יובר והרן. אני וגיא הינו חצי ישנים חצי ערים ודיברנו על כוסיות מהצופים, פורטי כמו שאמרתי קיא, יובר ניראה לי ישן, והרן עמד (לא יודע.), רון ניראה ישב והקשיב לקולות הטבע. אחרי כמה זמן גם גיא הרן ויובר הלכו. אז אני רון ופורטי הלכנו הביתה. אבל לא לפני שזרקתי את הצידניות במקום לשיחים לחוטי טייל ולקח לי שנים לשחרר את זה. ולזרוק את זה באיזה מקום שקוף. לפורטי הייתה בחילה כל הדרך והוא רצה להקיא אבל אהוא לא רצה להכניס אצבע אז הכנסנו אני רון ופורטי אצבע ביחד. לי יצא טיפטיפה רוק וזהו פורטי הקיא בקטנה. אבל רון, רון?! הוא פשוט הקיא כמו מטורף יצא לו כל של תמנון בזמן שהוא הקיא והוא הקיא ליטרים על גבי ליטרים. קיצור הלכתי אל פורטי ואמרתי לו שבגלל שאני והוא האחרונים שנשארנו ביחד זה אומר שאנחנו טכנית השרידים האחרונים של הערב . ישנתי התקלחתי שתיתי כוס שוקו והלכתי הביתה. הגעתי לפני שעתים בערך הביתה והכלתי לכתוב את זה.


מסקנות: מי שלא בא מהבמבות והלך לווסר יצא ילד הומו חוץ מזה שהוא הפסיד אז לא אכפת לי כל כך (חוץ מזה שיותם מכוער).


           באסה שלא הייתה מצלמה.


           זה היה היום הכי טוב בחיים שלי.


           סימנו כמעט את כל הבירות מזל שגיא קנה שתי ליטר ספר כי שתינו כמעט הכל נשאר לנו רק עוד ליטר בירה (שתי פחיות של חצי ליטר)


 


 


 


אז ילא בי אני אוהב את כולכם. אה ואני יודע שהשם החדש גרוע אבל עם הזמן כבר יהיה שם טוב.  (וואו איזה ארוך יצא לי חחח)

נכתב על ידי , 13/9/2008 11:14  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע הראשון של י'


יום שלישי - יום ראשון ללימודים לימודים וצופים

לא היה מענין בבית ספר היו כמה שועלים ממיתר וזהו.

היה צופים והיה כיף אחו שרמוטה בהתחלה הגענו לשבט והצוות שלי ואני קבענו מה נעשה בחודש. אחר כך הלכנו ליריד חוגים שבעומר. עבדנו בנינו שמה כמה פעילויות ואחר כך פיץ הגיעה מטעם "נעום" הוא רק עבר ונחמן אמר "מי זה השן ההומו הזה" חחח. אחר גם פורטי ויובר היו שם אז אני ופרטי חיפשנו אוכךל ולא היו כלום חוץ מכמה חברה שהשפילו את עצמם בלנסות ליהיות כושים שרוקדים בריקדאנס.

אחר כך אכלתי קצת פיתות והחלטתי לעש/ות מעשה קונדס קטן אני ועמיר אבו פריח מילנו דלי שלם במים ופשוט שפכתי את הכל על רוצי חחחח. אחר כך עשיתי את זה בצורה קלאסית להרן זה הלך ככה:

אני: ' הרן בוא אנחנו שופכים מים על מישהוא'

הרן: 'יש מישהוא ספציפי?'

אני:  'כן'

הרן: 'מ'י?'

אני: 'אותך'

חחח זה היה אחד המגניבים אחרי זה בפירוק אח שלי תפס עלי תחת ושיחק אותה כאילו הוא מבין ממני יותר בצופים כמעט בכיתי מרב שהייתי עצבני.

 

יום רביעי - בית ספר, אצל גיא וצופים (חחח איתי בא עם חום לבית ספר)

פורטי אני מאוהב בך.

הבן אדם פשוט הביא לי לדרמן בחינם 3>3>3>

טוב זה היה יום פשוט סיוט בפיזיקה יש מורה פשוט מטומטמת שרתי שירי ראפ מרוב שעמום באמצע השיעור ולא היה אכפת לה.

אחר כך לי ולרון היה חיים ממש טוביטם היה לנו שני שיעורים חופשים על תחילת הבית ספר. טוב על מי אני עובד פשוט ישבנו כמו זוג הומואים ובכינו על זה שאנחנו לא לומדים.

אחר כך הלכתי אל גיא יש ר אחרי הצופים היה כיף רצח שיחקנו ב-GTA החדש וראינו את הלדרמן הסוס שראיתי בארהב (שדרך אגב אני לא רומז אני אומר לכם במבות תקנו לי אותו כבר חחח). אחר כך הלכנו לשבט הגענו ראשונים לשבט ושתי שניו אחר כך כולם הגיעו. ניקיתי עם הצוות שלי את השירותים ועשינו עוד איזה כמה דברים. ושה עדין התנהג כמו זונה. בזמן האחרון הוא גוש דוחה עם שפם בר מצווה מזדיין.

 

יום שישי - יום עבודה ובגבעות

חלשששששששששששש תבין שה צופים זה לא צבא. כל הזמן הדבר הדוחה הזה מתנהג אל שכבה י' כאילו הם טירונים אז שה תשמע זה חלגיר. טוב לא היה מענין כל כך ביום עבודה חוץ מזה ששה נאצי בן זונה מזדין.

בגבעות היה כיף רצח בהתחלה הלכתי אל רון וגם פורטי היה שתינו ביג' ומשם עפנו לגבעות וקראנו ליובר ופיץ. אמרנו לפיץ להבי ניר טואלט כדי שנכין אפצ'ים חחחח. אחר כך ניהיתי רעב ורציתי טונה אז הלכתי למחסן של כאילו ואיזה בוריס מזדין גנב אותו (שוב). טוב כנראה שהוא פשוט דרך על זה הרגיש משהוא רך וראה את זה. בקיצור מי שעשה את זה דומה לשני גרינברד. אחר כך ישבנו מתחת לפנס והעברנו צחוקים היה מצחיק רצח (חלש נרדמתי שם). וזהו

 

 

קטע של ציטוט:

המורה: "אז יהודים צריכים לשמור שבת"

ילדה מהכיתה: "לא נכון לא כולם"

 

קיצור היה כיף השבוע אבל זה קרה בבומים כביכול אז זה גורם לך לרצות להקיא.

נכתב על ידי , 6/9/2008 09:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

גיל: 30

MSN: 

תמונה




1,823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למימון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מימון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)