לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע לפני.. ( סוד של אהבה לשעבר )



Avatarכינוי:  כות2ת קטנה 3>

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

תמצית - הפרק האחרווווון ^^


טווב.. מכיוון שלא יכולתי לראות איך אתם מחכים לפרק.

קודם כל.. תודה על התגובות.

היו פה כמה שבאמתא הבו ורצו משו.

אני אישית.. לא מי יודע מה אהבתי..

אבל אם אתם.. אז המשכתתתי : ]

אבל באיזהו שלב.. הייתה תקופה.

תקופה קשה.. מסובת..

אני חושבת שהיא נגמרה אולי.

אני מנסה להתחיל משו חדש.

טוב.. זה לא כזה חשוב. בלי זיבולי שכל.

אני רק רוצה לעשות לכם מין פרק תמצית לפרק האחרון.

בגלל כל הבקשות שלכם.

אבל דבר אחד אני אומרת..

זה ל=א יהיה כמו כל הפרקים..

כי טעם הכתיבה שלי לפי דעתי כבר אבד לפני כמה זמן =\

בבקשה :

 

פרק 28 ואחרון :

 

היום ההוא..

היום שהרבה דיברו וחיכו לו הגיע.

יום המופע.. הבכורה !

" דבש..? "

היא לא ענתה.

" את רוצה להמשיך עם זה..? ככה ?! "

היא עדיין לא ענתה לו.

" מה ?! כל-כך טווב לך בלעדדדדי ?! " התעצבן מעט מהאדישות שלה.

היא הסתובבה אליו. אם פנים מאוזבות. נחושות. מעט כועסות.

" אתה לא יודע.. כמה אתה חסר לי ! " אמרה בעוד היא מרגישה שהדמעות ממהרות לבוא.

" הא אני חסר לך ? " אמר והמשיך בטון של אכזבה " זה לא נראה ככה את יודעת.. "

" שלא יראה.. " אמרה והלכה .

" הערב " חייך לעצמו " את תהיי איתי " אמר בליבו.

 

img249/6360/17082284gk3zl7.gif

 

" נו יופי. את רואה את יכולה !! "

" חח אני מה..? "

" חח כלוםם " אמר מעביר את אצבעו על פניה באיטיות.

" מה ? "

" את יפה "

" אני ?! "

" את והלב שלך.. "

היא חייכה אליו.

" אני אווהב אותך את יודעת ? "

" לאא.. כי אתה לא יודע שאני אוהבת אותך "

" חחח אני יוודע !! " אמר מרים קולו.

" אז גםם אנננני " נישקה אותו.

" תמייייר "

" מה ? "

" היום המופע.. "

" המופע.. המופע שחיבר ביננו "

" ככן "

" דנה ? "

" ככן ? "

" אני רציתי להגיד לך משהו.. " אמר בהחלטיות קצת חושש .

" מהה ? " אמרה מחייכת מעט

" אא... "

" אווח שניה " אמרה כשהפלאפון שלה צילצל.

 

img249/6360/17082284gk3zl7.gif

 

בערב המופע - !

" לאא.. מפה "

" תלכי לשמה "

" דנה זה אתם עכשיו.. קדימה "

" לא אבל לא. זה עכשיו נוו !! "

" אתם תתכוננו "

צעקות. לחצים. ועוד.. התרחשו כמה שניות לפני המופע .

ואז.. הייתה רגיעה. וזה התחיל.

דנה ותמיר היו הראשונים .

" כשראיתי אותך.. זה לא קרה. אבל אחרי זה.. את מבינה ? "

" אבל דור אני.. "

" אל תגידי לי לא. "

" אני יודע את אוהבת אותי.. "

וכך זה המשיך.

אחרי דנה ותמיר..

היה תורם של אלירן ויעל הזוג הלוהט של השכבה !!

הם שרו שיר אחרי שיר..

" כי בגללך לא נרדמת מתוחה  אני שוב רועדת אין לי שליטה
כי בגללך אין לי שקט מנוחה  עוד רגע לוקחת חלק ממך " היה שיר שיעל שרה לבדה וכולם. פשוט הוקסמו ממנה ומשירתה. !

היו מבטים. היו חיוכים. היה חיבור בינהם.. הייתה אהבה .

אחרי כל הקטעים. השירים. הריקודים. הדיקלומים.

הערב נגמר.. היייתה הצלחה גדולה . הרבה אהבו והופתעו מהכישרונות.

זה היה הערב.. שלא ישכח לעולם.

 

img249/6360/17082284gk3zl7.gif

 

לאחר שעה - שעתיים : ]

הוא פיזר פרחים.. על אורכו של בד הקטיפה שנפרש על חוף הים..

2 לבבות גדולים ויפים היו שם. והכל מפרחים אדומים.

בלונים אדומים ולבנים התעופפו להם ברחבה.

הוא הכין ארוחת ערב מיוחדת.. ואירגן הכל. הכי טוב שיכול להיות.

והכל ?! הכל בשבילה ! כי הוא אהב אותה.. זו הייתה אהבה גדולה.

 

img249/6360/17082284gk3zl7.gif

 

כאשר נכנסתי לביתי עם שאר המשפחה שבאו לראות אותי בערב הזה

נשמע צלצול טלפון. מיהרתי לענות פתאום. לא יודעת למה..

" כן ? "

" דבש ? "

" האא יעל. מה קורה ?! איפה את ? "

" אא פה. ליד הבית שלך. שמעי אני חייבת לדבר איתך. זה ממש אבל ממש דחוף !! " הדגישה במעט לחץ.

" קרה משו ? "

" בבקשה בואי. אני פה ליד הגן. תבואי עכשיו.. איך שאת. זה דחוף בבקשה ." ענתה

" אוו.קי אני באה " אמרה וניתקה

" אמא הלכתי ליעל.. "

" מה ?! עכשיו ?! "

" כן אמא. זה דחוף. אולי אני אשן אצלה. אני אתקשר אלייך כבר.. ביי אימוו " אמרתי , נשקתי לה בלחי והלכתי .

 

img249/6360/17082284gk3zl7.gif

 

כאשר הגעתי לגן. חיכתה לי יעל. לא הבנתי מה קרה והייתי די סקרנית.

" יעל. מאמי. מה קרה ? את בסדר ? " אמרתי למראה פניה. היא לא בכתה. לא צחקה. לא אמרה דבר.. פניה היו תמונות כאלה.

" בואי.. נלך ונדבר. טוב ? " אמרה באדישות קטנה.

" טווב.. " אמרה מסכימה והם התחילו ללכת לכיוון מסויים.

" נכון אלירן..? " אמרה לפתע

" מה ?! מה קרה איתו ?! הייתה לי תחושה הי איתו משהו. מה קרה ?! אמרתי בלחץ יותר ממנה.

" כלום פשוט.. הוא מתנהג קצת מוזר . "

היא אמרה והמשיכה לספר ולדבר. אני לא ממש הבנתי אבל לא תיארתי שזה בכלל לא קשור לזה.

לא תיארתי שזה רק היה משחק. הצגה.

כי כשהגענו למקום מסויים.

לחוף הים שאותנו הובילו הרגליים אפילו בלי לשים לב..

הבנתי שהיא רצתה למשוך אותי לשם.

 

img249/6360/17082284gk3zl7.gif

 

כשהגענו לחוף הים.. ראיתי רחבה גדולה שעליו פרושה חתיכת בד גדולה מקטיפה לבנה..

ועליו מפוזרות פרחים אדומים לאורכה ולרוחבה ושני לבבות באמצע.

לא הבנתי מה פשר כל זה.

הייתי מבולבלת

הבטתי ביעל  בשאלה.

היא לא הגיבה רק חייכה חיוך קטן

ואז ראיתי אותו.. ללא ספק הוא הלך מהמופע מוקדם.

הוא אירגן לי את כל זה..

" לירן.. " אמרתי בלחש כשהוא התקרב.

" אל תגידי כלום. רק שאת סולחת לי "

" אני אוהבת אותך לירן "

" אני יותר.. " אמר ברכות. הם התקרבו אחד לשני והנשיקה הייתה יותר גדולה ויפה מכולם.

לאחר מס' שעות יחד הם החליטו לחזור לביתו.

" זה הסוף אתה יודע ?! "

" הסוף של המריבות אולי.. אבל התחלה של האהבה הגדולה שלנו " חייך

" כן.. " אמר והם חתמו את סיפור אהבה בנשיקה אחת 3>

 

img249/6360/17082284gk3zl7.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זיהוו.. = ]

מקוווווווווווה שאהבתםםםםםם ^^
למרות שהיה קצר..

אשמח לתגובות : ]

למרות שלא מצפה להרבה.. אני יודע שהזנחתי !!

אולי אשים סיפור חדש מתישהו. בקרוב.

אבל לא מבטחה דבר

מי שרוצה שהודיע לו שיכתוב לי בתגובות משהו

תודה רבה

 

img249/6080/96143127ah0eq1.gif

נכתב על ידי כות2ת קטנה 3> , 21/8/2008 12:45  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,509

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכות2ת קטנה 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כות2ת קטנה 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)