לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yes we can see:P



Avatarכינוי:  דורי;

בת: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

חצי ראשון שלי.


 

 

i just want you to know that you make me smile when you don't even try....

 

מעולם לא חשבתי שאפשר לאהוב בנאדם ככה....

את החצי השני שלי עוד לא מצאתי...אבל את החצי הראשון כן..לירוני שלי...אחותי בנפש..

כמה טוב שיש לי אותך...למרות שאת רחוקה...יותר מידי...אבל כ"כ קרובה..

אם רק ידעת כמה שעזרת לי ,כמה שהצחקת אותי...

שתמיד אני מתעוררת עם חיוך בבוקר רק בזכותך...

מלאך קטן שלי.

יש לך לב זהב ואת בכלל לא מודעת...אולי גם בזכותך אני אמצא אהבה..חחח

טהורה שלי, i love you

 

תודה.

פשוט תודה.

נכתב על ידי דורי; , 15/8/2009 22:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אדם אחד ואדם אחר.


לפעמים זה מדהים.

מדהים אותי עד כמה שאדם אחד במרחק אלפי קילומטרים יכול להיות הכי קרוב אליי.

ואדם אחר שהיה קרוב אליי יכול להיות הכי רחוק ממני.

 

 

אני כ"כ מאושרת שמה שקרה קרה.שהניתוק הזה קרה.

בזכות הניתוק הזה הבנתי כמה אני שווה.

הבנתי שאני עם הראש למעלה.

הבנתי שיש אנשים כ"כ מדהימים שהיו מעבר לפינה.

 

אדם אחד שיכול לגרום לי גועל רק מלהעיף מבט.

שיכול לגרום לי לרחם עליו.

שגרם לי לאבד כל טיפת הערכה כלפיו.

שגרם לי לחשוב דברים דוחים עליו.

אדם אחד שכבר לא חשוב לי...שהיום אני יודעת שאם אני אלך ברחוב ואתקל באותו אדם זה לא יציק יותר.

זה לא ישבור אותי , זה פשוט לא!

 

ואדם אחר.

שכל פעם שאני רואה את האדם המיוחד הזה אני קורנת מאושר.

שאני שומעת את הקול של המלאך המיוחד הזה חיוך ענקי מצד לצד פורח לו.

אדם שרחוק ממני אבל כ"כ קרוב אליי.

שאני אוהבת ומעריכה .

בלי לעשות כלום וכבר גרם לי לחייך.

אדם אחר...שאני מרגישה בנפש שלי,בנשמה שלי.

 

מדהים לא?

עד כמה שהכל יכול להתהפך..

מעולם לא חשבתי שאני אהיה מאושרת ברמות כאלו.

שכל יום אודה לאלוהים שאני קיימת.וכמובן שהמלאך שלי נמצא בעולם הזה.

 

היום אני יודעת דברים שבעבר לא ידעתי.

היום אני יודעת שאני טהורה,נקייה,ואני לא מתביישת לומר זאת ,לא לא.

אני רק אומר "אני לא הכביש שכל המכוניות עברו עליו"אני בנאדם יותר טוב היום.

יותר מאמינה ,יותר שמחה,יותר מאושרת.

 

והכל....בגלל אדם אחר...

 

 


 

סתם חשבתי שיהיה יפה...

 

 

נכתב על ידי דורי; , 5/8/2009 22:14   בקטגוריות אופטימי, שמש נצחית בראש צלול, שמחה, אופוריה קטנה וחמודה, אושר עילאי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לעיתים רחוקות...


You used to call me your angel
Said I was sent straight down from heaven
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me


I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you,
I miss you

You used to call me your dreamer
And now I'm living out my dream
Oh how I wish you could see
Everything that's happening for me
I'm thinking back on the past
It's true that time is flying by too fast


I know you're in a better place, yeah
But I wish that I could see your face, oh
I know you're where you need to be
Even though it's not here with me


I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you,
I miss you

 

לעיתים רחוקות...אני נזכרת..פה ושם..

אבל ממשיכה ,את החיים שלי , לצידי המלאך שלי , והחברים שבאמת אוהבים.

 

נכתב על ידי דורי; , 1/8/2009 21:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של chopchop ב-2/8/2009 19:09
 





8,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדורי; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דורי; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)