לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Be Real.


peace. it does not mean to be in place where is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your heart. (unknown)

כינוי:  Miriam.B :)

בת: 31

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2010

Is it the time to be real?!


ואו שנה שלא כתבתי פה, שנה גם שלא ניכנסתי לפה

אני מתגעגעת לזה, לכתיבה.

איפה המוזה שלי?

זה מצחיק אותי איך שאני כל פעם ניכנסת לבלוג (פעם במילניום) ומסתכלת על הפוסטים הישנים שלי.

וכל פעם מחייכת חצי חיוך וצוחקת על זה שבחיי מה לעזעזל עבר עלי שכתבתי שטויות כאלה?!

כל פעם אני מרגישה בוגרת... עד הפעם הבאה ששאני ניכנסת לבלוג ומבינה שלא עברתי אפילו שליש דרך, ושיש לי עוד המון מה לילמוד!

אבל כל פעם זה ההווה שלי וזאת המציאות שלי, אז אני לא יכולה באמת לישפוט את עצמי הרי הכל יחסי בעולם והכל תלוי בנקודת מבט.

 

טוב לקח לי המון זמן עד שתאכלס ניכנסתי לפה ליכתוב. רציתי סליחה חשבתי על להתחיל ליכתוב מחדש בלוג, כי בסופו של דבר זה עוזר. חשבתי גם אולי על להתחיל יומן, אבל ניראה לי שבלוג יהיה יעיל יותר, במיוחד כשזה על החלטות שאני עומדת לעשות. כי ככה בצורה כלשהי זה באמת ובתמים יוצא ליקום, דרך רשת האינטרנט בניגוד למה שהיה קורה כשזה היה ניכתב אצלי ביומן ורוב הסיכויים גם היה הולך לאיבוד, או פשוט לא הייתי משקיע בזה באמת. וגם האדם היחיד שהיה רואה את זה זאת אני... ומספיק לי שאני חושבת על זה כן?!

אז שהיקום יקבל את זה ככה :)

העיקר שזה יוצא מימני =]

 

טוב יש המון מה להגיד והמון מה לעשות

הסתכלתי בפוסטים ישנים שלי בדברים שכתבתי השירה שלי "פואטרי" כתיבה בכללי

ותאמת אהבתי.. מקווה שיחזור אלי ולא פעם ב.. אלא ביום יום שאני באמת אעבוד על זה ושלבסוף יצא ממני משהו .. משהו טוב ;)

מקווה שיחזור וישתפר ושיכולת הביטוי שלי גם תשתפר=] הכל תירגול בסופו של דבר! ואני באמת ובתמים מאמינה בעצמי

משהו שלא יכולתי להגיד ליפני שנה!

טוב אני אכתוב את זה שוב והפעם אדגיש

אני באמת ובתמים מאמינה בעצמי

עוד הפעם? אולי נוסיף גם סימני קריאה וסמיילי :)

אני, מרים בקמן באמת ובתמים מאמינה בעצמי!!!! =)

חחח עכשיו אני מבסוטה מעצמי מצחקקת לי :]

טוב לי, טוב לי, טוב לי, טוב לי, טוב לי, טוב לי!

הייי למה פסיקים.. נילך על סימני קריאה:

טוב לי! טוב לי! טוב לי! טוב לי! טוב לי! טוב לי!

 

:) יאללה מגניב

חג שמח לכולם

ותאמינו בעצמכם וביכולות שלכם

ובזה שאם תירצו באמת ותאמינו באמת זה יקרה :)

(חח בהמשך עלילות דעותיי על "הסוד" ספר\סרט ו"הנזיר שמכר את הפררי שלו")

 

PEACE,

 MIRIAM.B

 

 

CAUSE I AM A ROCK STAR :)

נכתב על ידי Miriam.B :) , 28/9/2010 19:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,803
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiriam.B :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miriam.B :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)