לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Be Real.


peace. it does not mean to be in place where is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your heart. (unknown)

כינוי:  Miriam.B :)

בת: 31

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2010

נגיעות אוקטובר


אנשים חייבים להפסיק להטריד אותי ברחוב!

היום אני הולכת ברחוב בתמימותי,  פתאום עוצר לידי נהג ושואל איפה רחוב כלשהו

עניתי שאין לי מושג

הנהג: "תאמת אני יודע, הינה הרחוב פה. פשוט רציתי לשוחח איתך על משהו"

כן בטח רצה לשוחח איתי.... יותר בכיוון של לשוחח עם המחשוף שלי!

 

חח זה מצחיק איך שהמוזה מגיעה בלילות... במיוחד כשאני כבר על המיטה, ושלקום לקחת דף ועט ניראה כל כך רחוק.. כי מיטה נוחה או דף.. מממ ניראה לי נילך על המיטה, מקסימום בבוקר אני אזכר.

 

כשחשבתי שהכל ניגמר

נישאר עוד זיכרון קטן.

לחלום עוד טיפה,

להתגלגל על המיטה,

להנות עד כמה שנותר

ליפני שהזמן יחלוף לו לעולם.

 

מממ.. ואולי זה חוזר לאט לאט.. ניכתב כרגע בסביבות שתי דק'

קצת פושר אבל לאט לאט :)

דברים טובים קורים לאט.. והעיקר להנות מהחוויה!

 

ממ הערבים נהיים ערבי סתיו עם הבריזה מכיוון של הים, מתגעגעת להליכות שהייתי עושה... אבל המצפון לא נותן לי לצאת סתם ככה לעשות הליכות, לא עם הכסף שאני משלמת לחדר כושר. טוב לפחות אני מקבלת קצת מהאוויר הצח בדרך לחדר כושר. באמת חדר כושר זה אחד הדברים הטובים שעשיתי, השקעת כסף טובה, למרות שבשלושת החודשים שאני שם לא הורדתי מישקל אבל מה שבטוח אני מרגישה הרבה יותר בנוח עם עצמי שזאת הייתה ה-מטרה. כי בסופו של דבר למה אנחנו כל כך רוצים להיות רזים? בתקווה שנרגיש טוב עם עצמנו. אבל אני מרגישה טוב =] וזה מה שחשוב... כי נפש בריאה בגוף בריא זה ה-דבר! חח ועכשיו הגיע הזמן לעבוד על הגוף P;

 

שבת שלום :)

 

PEACE,

Miriam.B


נכתב על ידי Miriam.B :) , 1/10/2010 17:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,803
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiriam.B :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miriam.B :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)