לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Be Real.


peace. it does not mean to be in place where is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your heart. (unknown)

יום הולדת שמחכינוי:  Miriam.B :)

בת: 31

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2010

ועל פניה חיוך נוגע, ובעיניה סודות נירקמים...


 

על מה באמת אנשים חושבים?

האם הם מודעים למחשבות שלהם?

והאם באמת ובתמים יש לנו שליטה על המחשבות שלנו?... למען האמת כן

אבל לא כולם מודעים ליכולת הזאת, וברגע שמתחילים לחשוב מחשבות שליליות אנחנו מתרכזים רק ברע. זה לא אומר שאין את הטוב, זה אומר שאנחנו מפסיקים ליראות אותו, זה נהפך למין רקע. כך גם לגבי מחשבות חיוביות... זה לא שאנשים נולדים אופטימיים או פאסימיים, זה היכולת ליבחור במה להתבונן וכתוצאה מכך גם מה ליראות ואיך להרגיש...

 

מממ סתיו... הינה הסתיו הגיע... כבר לא חם ועדיין לא קר.. פשוט מושלם :)

גשם... מתנה...  תחושת רעננות ועייפות בו זמנית

מזג אוויר קצת קודר... עייפות השתלטה עלי.

אני מרגישה רוגע נפשי... בלי לחץ.. מאמינה בעצמי כי ואללה לקחתי תצמי בידיים ואני המשיך להחזיק ולהאמין ולהצליח (התחלתי ליכתוב לא הפסיק ולא התייאש ולא משהו... זאת חשיבה לא נכונה... עם כל הלא הזה אני מתמקדת במה שאני לא רוצה במקום במה שאני רוצה.. זה קשה להגיד משהו שכן, כי אנחנו יודעים מה אנחנו לא רוצים! אבל מתי נדע מה אנחנו כן רוצים?)

 

מממ... אני אומרת המון מממ שמתי לב... כי זה באמת תענוג, סתם להנות מהרגע, גם אם הוא פחות נחמד

:)

 

רציתי לספר על בית לוינשטיין על סיור שהיה לי אבל לא מרגיש לי נכון כרגע לא מצליחה לנסח את עצמי כמו שרציתי אז אני אגיד דבר אחד.

תישמרו על עצמכם, בין אם אתם נהגים, הולכי רגל או נוסעים!

 

ובנימה אופימית זו... אני אספר  שאני סגולה D: ... חח טוב יש לי פסים סגולים.. נעלה תמונות.. מתישהו

 

שיהיה סוף שבוע רגוע :)

PEACE

MIRIAM.B

נכתב על ידי Miriam.B :) , 8/10/2010 22:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,803
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiriam.B :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miriam.B :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)