לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Be Real.


peace. it does not mean to be in place where is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your heart. (unknown)

יום הולדת שמחכינוי:  Miriam.B :)

בת: 31

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2010

כשזה בוער מבפנים זה סימן להביא לזה לצאת החוצה


לבד.. בין המונים

האנשים שסביבי.. אני לא מזהה אותם,

מרגישה ריקנות

אומרים שאנשים מאופיינים על ידי האנשים שסביבם

אבל אם אני מרגישה ריקנות כלפי מי שנימצא סביבי אז מה זה אומר עלי?

אני לא חלק מהם, ובכל זאת אין לי אפאחד אחר

 

לפעמים כשאני צריכה חיבוק, אני לא מצליחה לחשוב על האדם שאני רוצה שיחבק אותי

הרי חיבוק אמור להיות מלא אהבה... אז מה קורה כשלא מרגישים את זה?

כשיש כלום אחד גדול

 

זה לא שאין אהבה.. יש אהבה, תמיד יש אהבה

אבל זה לא אותו הדבר...

לא כמו שזה הרגיש פעם

זאת אהבה שברירית.. עם תנאים

 

צריך להיזהר על כל מילה ומעשה

להיות חלק מהתמונה הכללית

 

אבל אני יוצאת.. ריסנתי את עצמי מספיק

וברגע שאניי האמיתית יצאה, זה כבר מתאים פחות לחלק מהאנשים

בעיקר לי.. כי אני כבר לא מתפשרת על סתם חברה, מרגיש לי סתם

לא אמיתי, נורא מזויף, מאולץ זאת המילה שחיפשתי

אבל אחרי הכל אי אפשר פשוט לעזוב ולהמשיך הלאה..

צעדים קטנים

 

או שאפשר?

פשוט להגיד.. תקשיבו לא מתאים

אבל אז איך לימצוא משהו שכן מתאים?

צריך לאבד את הפחד של להישאר לבד

הרי בסופו של דבר אני כבר לבד

כי ברגע שאין שום מכנה משותף זה כבר אבד

אז אולי עדיף קולד טורקי.. ישירות בלי לחשבות על השלכות או על מה שיהיה?

כבר עזבתי פעם והרגשתי מן שחרור

 

מה שבטוח אני לא אחזור לקודם

אני שלמה עם מי שאני... אחרי 17 שנה אני שלמה

אז למה זה כל הזמן מפריע לי מחדש?

 

אש... הפסיקי
אש... תימוגי
אירוני שבחנוכה היה נס פח השמן שעם ישראל שמח שיש אש
והיום... שיהיה נס והאש תיפסק!

 

 

 



 

חג אורים שמח :)

תמיד שמחה, אהבה ואור פנימי

MB

נכתב על ידי Miriam.B :) , 4/12/2010 23:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,803
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiriam.B :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miriam.B :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)