לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Be Real.


peace. it does not mean to be in place where is no noise, trouble or hard work. it means to be in the midst of those things and still be calm in your heart. (unknown)

כינוי:  Miriam.B :)

בת: 31

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2010

סבון כשר לפסח


ראיתם פעם סבון כשר לפסח? מסתבר שיש לי כזה בבית.

סתם משהו שראיתי דרך עיניים מעורפלות בבוקר שכתוב על הסבון כשר לפסח. חח זה הצחיק אותי, הרי זה סבון כל מה שצריך להיות בו זה חומר אנטי שומני.

 

טוב אז לגביי... המשפחה שלי לא שומרת כשרות=> בכלל! טוב רק בפסח וזה רק לא לאכול לחם ומוצרים שלא כשרים לפסח (אופה.. אז דווקא מתאים הסבון מסתבר :P)

בכל מיקרה ליפני שנתיים פחות או יותר החלטתי להתחיל לישמור על כשרות.. מסיבות התחזקות (למה ההתחלתי להתחזק קשה לי להסביר זה משהו שקרה פתאום, כמובן היו דברים שהשפיעו על זה אבל התחלתי להתחבר יותר ליהדות=> המשפחה שלי יהודית והם גאים בזה.. אבל היהדות שלנו מסתיימת בארוחות חג ובבר-בת מצוות (וכבר אין לנו יותר ילדים בגילאים הנל לכן זה מסתכם בארוחות חג שאגב נהיו רבות יותר ויותר. פעם זה היה ראש השנה ופסחץ עכשיו זה ראשה השנה, ארוחה מפסקת, ארוחה אחרי יום כיפור, סוכות, חנוכה, שבועות (זה פשוט שחיטות עם כל מוצרי החלב..ממש לא בסדר!) ופסח כמובן.. אגב יש לי תאוריה מאוד מעניינת לגבי החגים))

אז התחלתי לאכול כשר, להבדיל בין בשר לחלבי (שתדעו זה היה די קשה) ובהתחלה המשפחה לקחה את זה ממש בציניות, לא כיבדו בכלל את ההחלטה שלי. כי הם לא הבינו מה פתאום גרם לי לזה.. למען האמת גם לי קשה להגיד במאה אחוז מה פתאום גרם לי לזה.. מה אני אגיד ניסתרות דרכי האל.

בכל מיקרה זה נורא קשה גם ככה... כי רק התחלתי וכל הרגלי האכילה שלי השתנו פתאום. ואז עם כל ה"ירידות" מצד חברי המשפחה והבדיחות, די פגעו בי.

אבל עכשיו הם הפנימו פחות או יותר ומנסים לכבד אותי אבל יש את המעידות הקטנות האלה, בין אם הם עושים את זה במודע או לא במודע שפשוט עוש לי תחושה לא נעימה. גם ככה אני "נאבקת" עם זה אבל זו בחירה שלי ואני שמחה שעשיתי אותה. אני לא מכריחה אותם ללכת בדרך שלי, פשוט לכבד אותי ואת ההחלטה שלי. אבל כמו שאומרים אי אפשר ללמד כלב זקן טריקים חדשים. נכון?

 

טוב יש לי תאוריה לגבי חגים יהודיים:

זה מתחיל ככה... ראש השנה מתחילים לאכול, יום כיפור יש את הארוחה המפסקת ואז נותנים לנו יום להירגע עם כל האוכל הזה.. כדי שניתרגל לאט לאט ואז יש את הארוחה שאחרי הצום, אחר כך סוכות וחנוכה. והכל אוכלללל

אחרי זה יש לנו שלושה חודשים להירגע להוריד ק"ג מיותרים ואז התחלנו שוב

פורים, ל"ג בעומר, פסח, שבועות ושוב ארוחות שחיטותתת המון המון המון המון אוכלללל

ואז שוב שלושה חודשים מנוחה עד ראש השנה הבא :)

 

שניפגש בשמחות :)

 

ודרך עיניה, כמו קשת בענן ניתגלה לי עולם מושלם מושלם...

 

 

התחלתי עם בוקר ביטלס :)

 

PEACE,

MIRIAM.B

נכתב על ידי Miriam.B :) , 30/9/2010 13:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטרות:


"אני כל כך מאושרת ואסירת תודה עכשיו ש...

 

מטרות לבלוג:

  • ליכתוב פעם ביום- להתחיל עם זה לפחות
    וגם לא לזבל לעצמי יותר מדי תשכל עם הבלוג.
  • החזרת המוזה,  כתיבה שנונה יותר, התבטאות טובה יותר! (עבודה על שגיעות כתיב)
  • להתחיל ולסיים סיפור, להפסיק עם התירוץ שיש לי ישר יותר מדי רעיונות. אלא להושיב תצמי על התחת ולעשות את זה.
  • להאמין שאני אשיג את זה.. אוי ליד זה אני אסמן וי?! :)

מטרות לחיים:

  • להגיע ל60 ק"ג עד ה-22.10!
  • להצליח בלימודים... כי בסופו של יום הבעיה היחידה שאני עצלנית!
  • לקבל עוד תלמידים ולהצליח לתמרן בין הלימודים שלי לעבודה ולחיים
  • לימצוא זמן להתנדב... לחזור להדריך- כי זה מרגיש חסר
  • לקבל את התפקיד שאני רוצה בצה"ל
  • לחייך :) (אוי גם פה מגיע וי :P)

 

Cause she gets  she's not alone... and her wish is just a step from the reality,

belive.

 

 

PEACE,    

Miriam.B


"

 

 חג שמח

נכתב על ידי Miriam.B :) , 29/9/2010 19:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,803
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiriam.B :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miriam.B :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)