לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דרך חיים


הבלוג דרך חיים יפרט את הדברים שעוברים עליי ואת דרך החיים הנכונה שאני חושבת שצריכה להיות לכולנו (או לרובנו)

כינוי:  פשוט אני יש יותר פשוט מזה?

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פוסט לכבוד יום השואה.


אוקי רציתי לעשות פוסט קצת אחר ויותר שמח אבל אני אעשה אותו פעם אחרת כנראה...

 

לכבוד יום השואה אני אפרסם קטע שכתבתי בשיעור אנגלית.

 

שישה מליון יהודים:

שישה מליון יהודים, כבר הפכו לפתגם.

שישה מליון יהודים, שכולם איתם מזדהים, עם אותם המתים, עם אותם הנשמות שלא קימות יותר.

שישה מליון יהודים, שישה מליון סיפורים אבודים של שישה מליון שורדים שלא החזיקו יותר מעמד.

שישה מליון יהודים, שישה מליון אבדות, זיכרונות.

שישה מליון יהודים, מי אותם יהודים? מאמינים היו ולא, טובים היו ולא, חיים היו וכבר לא.

שישה מליון יהודים, רשימות ארוכות של שמות עבר, שמות מתים.

 

שישה מליון חיים, אומרים "חבל" וממשיכים אלא, כי חייבים להמשיך לחיות, לנגב את הדמעות,

כדי שלא יקרה מה שכבר קרה, כדי שלא נשכח ולא נסלח, על אותם שישה מליון יהודים שפשעם היחיד היה היותם יהודים.

שישה מליון יהודים.

נכתב על ידי פשוט אני יש יותר פשוט מזה? , 30/4/2008 16:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסח שמח לכולם!!


אין שום קשר בין הפוסט הזה לדרך החיים :)

 

אז היה ליל סדר (מן הסתם...)

זה כל כך מדהים לראות איך כל פעם מחדש המשפחה שלי נופלת בפח שאני נכנסתי עליו ממזמן יחד איתם הם חושבים שאני כל כך תמימה...

 

הרי מבחינתם אף פעם לא עשנתי, אני לא מעשנת עכשיו זה לא הבריא אל תעשנו זה סתם פוזה.

ומבחינתם אף פעם לא שתיתי,

ואך פעם לא השתכרתי (טוב נו בזה הם צודקים... אלא אם כן אתם קוראים ל "אני שיכורה" *שמיתת כתפיים* להשתכר, מצטערת כרגע חוויתם בדיחה פרטית).

 

הם בטוחים שאני חורשת למבחנים,

וכשאני יוצאת עם חברים אנחנו יושבים ועושים שיחה תרבותית (חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן בטח...)

הם בטוחים שיש לי מחברות מסודרות (מחברות? "דושינקה!!! מה זה מחברות?").

 

בקיצור אני המלאך הקטן...

 

לפעמים בא לי לצעוק עליהם את כל הדברים שהם לא יודעים עליי אבל שניה אחרי זה אני מתחרטת ונזכרת שזה לא שווה את זה.

אחרי הכל אני מקבלת אחלה יחס בגלל כל התמימות שלהם (ולחשוב שהם חושבים שאני תמימה).

 

אולי מי שקורה ולא מכיר אותי יגיד שזה טיפה עצוב שהמשפחה שלי לא מכירה אותי אבל רוב האנשים שמכירים אותי יודעים שאני מעדיפה את זה ככה....

 

יצא לי פוסט מתנשא סליחה..

 

יום טוב:) וחג שמח:)

 

עריכה:

אני כל כך עייפה (לא ישנתי הרבה)

עד ששחכתי לכתוב מה הקשר לליל הסדר...

 

אין לי כוח לפרט אבל הם בעיקר צחקו (מהבדיחה הנורא מצחיקה שחוזרת על עצמה על פעם מחדש ובכל פסח!) מזה שהם אציעו לי יין... ואז צחקו איזה מצחיק!!!! לא...

נכתב על ידי פשוט אני יש יותר פשוט מזה? , 20/4/2008 23:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהו ראה אתמול את "אלופים של החיים"? (זה קשור לדרך חיים)


חלק עם הילד שכתב "אני טוב" על הלוח היה כל כך עצוב...

כל כך חבל שילדים כל כך צעירים סובלים כל כך הרבה...

 

לא שאני בת 80 או משהו אבל עצוב לי לחשוב על זה שאולי אני חיה בבועה כזאת שהכל טוב והכל בסדר (אני גרה ברעננה)

 

יש לי את כל מה שאני צריכה:

חברים טובים,

משפחה תומכת,

בית חם,

וחבר מקסים!

 

ויש אנשים שאין להם חצי מזה.

 

עצוב לי לחשוב שלמרות שאני נתרמת ועושה דברים שקשורים לתרומה לחברה מה שאני עושה זה ממש קצת ולא מספיק.

 

 

 

יש אנשים שחושבים ש"הנוער של היום" לא עושה כלום.

אבל זה ממש לא ככה אני מכירה הרבה אנשים בגיל שלי שעושים המון כדי לתרום.

 

 ולי אישית נמאס שאני מקבלת נזיפות מאנשים שלא מכירים אותי ואומרים שאנחנו (הנוער) לא עושים כלום,

חושבים רק על עצמנו ולא חושבים על האחר.

 

אם רק יוכלתי להוכיח אחרת.

אבל כנראה שזה בלתי אפשרי.

 

כי גם אם אני אגיד לאותם אנשים "הנה אני נתרמת" הם יגידו שאני אחת מקבוצה קטנה "הנתרמים".

ושהם דיברו על הכלל ולא על הפרט.

 

רק אם אני אגרור את אותם אנשים לכל התנועות הנוער המקסימות האלה שעושות המון:

 

כנפיים של קרמבו:

"כנפיים של קרמבו" אשר נוסדה בשנת 2002 היא תנועת הנוער הראשונה והיחידה כיום בארץ לילדים עם צרכים מיוחדים. ישנם 5 סניפים פעילים ברחבי הארץ ו-2 סניפים נוספים בהקמה ופעילים בתנועה כ-500 חונכים וכ-200 חניכים.
כל הפעילים בתנועה הינם מתנדבים.

 

צמרת:

"צמרת" הינו ארגון נוער התנדבותי שנוסד בשנת 2005 אחרי התאחדותם של שני ארגונים - נוער לנוער והמועצה הציונית לנוער.

ראשי תיבות 'צמר"ת' מייצגים את ערכי הארגון: ציונות, מנהיגות, רעות ותרומה לחברה.

לארגון כ-25 סניפים ברחבי הארץ והוא מורכב מבני נוער בין שכבות ז' לבין י"ב ועוסק בפעילות ענפה בחינוך לציונות, התנדבות ועזרה לקהילה.

הארגון הינו ארגון ייחודי, המשלב פעילות של בני נוער חילונים ובני נוער דתיים, וכן בני נוער מהמגזר הדרוזי.

 

מדצי"ם:

המדצים של רעננה שולחים את כל החניכים שלהם בכיתה י' לעסוק בפעילויות התנדבויות (מכוון שאני לא במדצי"ם אני לא יודעת איך פועלים סניפים אחרים אז תתכנו אותי בתגובות- מי שרוצה).

 

ועוד המון תנועות נוער שפועלות על יסודות תרומה לחברה.

 

בקיצור לעוורים שחושבים שרוב בני הנוער לא עושים כלום אז תתחילו לפתוח עניים ולחפש כי יש המון תנועות נוער ונוער ביחידים שעושים המון.

 

 

יום טוב:)

נכתב על ידי פשוט אני יש יותר פשוט מזה? , 4/4/2008 18:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





607

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני יש יותר פשוט מזה? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני יש יותר פשוט מזה? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)