לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עליי..


כינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008


חולה ולא בראש!

 

היום פתחתי ת'בלוג שלי ...

ולמה דווקא בשעה הכל כך מוקדמת הזאת.???!!!!

כי לא הלכתי לבביצפרר.. לא היום ולא אתמול..אני חוללללהה!!

 

כל הזמן הייתי אומרת הלוואי שאני לא ירגיש טוב כדי שאני לא יילך לביצפרר ויום שבת האחרון

שפעתת1!!!!

חום, שיעול, כאב גרון, אכלתי כל היום רק כדורים וכל היום לא יצאתי מהמיטהה..

יום למחרת לא הלכתי לביצפר (יום ראשון)ושובב נשארתי במיטה כל היוםם ...!!

היום אני שוב לא הלכתי לביצפרר וזה כבר היום השלישי שלי בלי לזוז יותר מידי .. המורה שלי

התקשרה אליי ב- 10:41 כדי לשאול מה שלומי ולאחל לי החלמה מהירה ..

אני לא מפסיקה להשתעלל  וזה מזה שוורףף בגרוןן..

בקיצוררר- כמה שחשבתי שלהיות חולה זה כיף.. עכשיו עברה לי המחשבה הזאת..

 

 

 

עד כאן להיוםם ..עדנושית שמנסה להבריאא...!!!!

נכתב על ידי , 11/2/2008 11:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנהה _השמנעע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנהה _השמנעע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)