לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


משהו מטריד אתכם?,מישהו מציק?,אתם טרודים בבעיות שלכם? אם כן הגעתם אל המקום הנכון!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

בלוג עזרה חדש!+שאלות


 

למטה

נכתב על ידי , 18/2/2008 13:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג עזרה חדש+שאלות


 

 בלוג עזרה חדש נפתח בישרא.

 אתם מוזמנים לשלוח שאלות או לתגובות או בדרך אחרת נשמח לענות לכם.

 אפשר כמובן לא להזדהות. את התשובות לשאלות נפרסם בפוסט הבא (שנקווה שיהיה כבר מחר)

 אז-נסו אותנו!

נכתב על ידי , 17/2/2008 22:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש+אני מחפשת אתכם!


 

אני גאה לפתוח את בלוג העזרה הרשמי.

כאן נייעץ לכם ונפעיל את המוחות במקומכם כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח שאלה או בקשה

או מה שתרצו לאימייל שלי או בתגובות אפשר בשם בדוי בלי הבלוג ואפשר גם להגיד מי אתם באמת.

נעשה הכל כדי לפתור את הבעיות שלכם.

כרגע אני זקוקה גם לעוד עוזרים לכן אם אתם חושבים שאתם מתאימים לתפקיד שכזה,פרסמו בתגובות או באימייל את בקשתכם

*יתרון לאנשים שהתנדבו בעמותות כאלה ואחרות או שיש להם ידע מסויים בעזרה.(אבל לא חייב)

אני מחפשת אנשים עם קצת זמן,קצת רצון טוב ואכפתיות.

מקווה שאלה אתם :)

 

נכתב על ידי , 15/2/2008 18:11  
2039 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




322

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות עזרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות עזרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)