לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שטויות שטויות ועוד שטויות (:

Avatarכינוי:  Anastasia:D

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

הפוסט הראשון שלי ^_^


הממ... חח.. טוב.. אני לא ממש יודעת איך להתחיל.. הממ.. אל תתיחסו זה הפוסט הראשון אז..
הממ.. טוב אני מתחילה...
השבוע הזה עבר פסדר...:S יחסית לשבועות הקודמים שלי.. מחר צריך להגיש עבודה באזרחות ( איזה מבאס )
אבל לא נורא זה עדיף מאשר מיבחן... המורה שאלה עם אנחנו רוצים מיבחן או עבודה להגשה שזה הולך הציון לתעודה.. :S לא נורא נקווה שקיבלתי טוב =]]]] ..
הממ חוץ מהחפירות של העבודה באזרחות יש עוד סיפור תחשבו מזה סוף כיתה ח' .. כל הבלגנים של הוינטר וההצגותת...המורה שלנו לדרמה התעצבן עליינו היום כי עשינו שיא הלגן הוא התחיל להתעצבן היה איזה קטע אחד שהוא התעצבן על ילד אחד מהכיתה והעיף תכיסא עצידה חשבתי שהוא הולך להרוג אותו.. :S חח לא נורא אבל כולם חייםם ובראייםם ושלמים!!
חחח טוב ניראלי אני מפסיקה לחפור לכם פהה... ואני העדכן שיהיה לי משהו מענייין לירשום אז ביי ביי לכולכם ויום טוב !! P:
נכתב על ידי Anastasia:D , 11/6/2008 21:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





132
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnastasia:D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anastasia:D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)