לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

i was born to make you happy


להלהלהללהלה מה קורה יא קניבל?! מצ'עמם ליייייייייי :))


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

סתם :))


וואוווו עידכון אחרי ים זמןןןןןןןן

 

 

אז לא נכנסתי הרבה כי היה לי מה לעשות

רוב הזמן הייתי בעיקר עם גידי לפני הגיוס בלאגנים וזה....!

ב19 היה לו תואקום...באקום חחחח היתם צריכים לשמוע אותי אומרת את זה ושכולם צחקו!

הוא רה שאני יסע ליום גיוס שלו...אבל לא יכולתי פאקינג יהיה עצובה מדי

לא ידעתי שהם חוזרים באותו יום

דיברנו וזה ובראשון הוא נסע ...בסיס ליד באר שבע.

דיברנו הוא אמר שטוב לו שמה ושכולם שמה אחלה,ושכיף לו בצבא, אני שמחה אם הוא שמח!

 

בעיתי חבר בצבא....ממש!

אבל מה לעשות האהבה מנצחת הכל.

 

 =אני קיצ'ית וטוב לי עם זה^^^^^=


 

אהוב שלי, יפשלי  הזמן שאתה שם ולא לידי מרגיש כמו נצח

אני רק רוצה להיות לידך להתסכל בעינים שלך ולגנוב עוד נשיקה, עוד מבט

להקדישלך עוד שיר, לשיר לך בטלפון, ושתחבק אותי חזק חזק!

השיר מוקדש לך....וכן אני חולה על משחק החיים, מיכאלה,וטלנובלה בעמ שמשודרים בלי הפסקה בשידורים חוזרים^^

 

 

"החלום הזה בינינו נמחק..

  לא אזוז מכאן עד רדת הליל..

והשמש כבר עולה במרחק..

  לשובך אהוב שנים אתפלל..

לא פגשתי כמוך מימיי..

בשבילך אוותר על חיי..

 ושוב העיניים נפגשות..

ושוב הדקירה הזאת בלב..

ושוב השפתיים לוחשות אהבה עד כאב..

ושוב העולם סוגר חונק..

ושוב זה אנחנו מול כולם..

ושוב זה הלב דופק צוער אהבה שלא תגמר לעולם..

 כמו סיפור של אגדות..

עם רדת המסך..

עוד נמשיך, נמשיך ללחוש..

אני שלך, אני שלך..

לא נפסיק את החלום..

עד הסוף המר..

 

שלא יגמר לעולם, שלא יגמר לעולם"

 

אאמ עוד  *צילמו אותנו במועדון , הא הא מפורסמים שכמונו^^ *

 

 

5=5=5 כפרוני עלינו!!!!^___^!

 

חוצמזה יש היום תתוכנית החדשה בטלויזיה....רמזור....עם אדיר מילר....אני מתה לראות אותה!

 

   

 

 

זהו אחרי פוסט חופר במיוחד שיהייה לכם ערב טוב לאב יה אלל מואהההה3>

 

3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>

3>גידי מאוהבת בך!:))       3>

3>                                     3>

3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>

נכתב על ידי florisenta , 24/3/2008 20:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  florisenta

מין: נקבה

ICQ: 207853133 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לflorisenta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על florisenta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)