לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כן, גם אני משועמם פתחתי בלוג בשביל הכיף.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

שיעמום אחד גדול


טוב נו היום היינו באוניברסיטת תל אביב היה כל כך משעמם שאם רק היו מביאים לי כרית ודפנה לא הייתה שם הייתי חורפ לכל ההרצאה. ההרצאה הראשונה הייתה של איזה זבלן מוח חצי מרוקאי חצי אמריקאי. הוא התחיל לדבר על דברים משעממים ואני לא זוכר כלום. הוא עשה את התנועה שמזריקים סמים ואמר ללמוד כל הזמן ואחרי זה הוא כל הזמן נגע באף. מה אני יגיד לא רק למידה זה הסם שהוא לוקחXD. אחר כך כבר היה יותר מעניין שנשרף השולחן ולא נשרף השולחן(אין לי מושג איך זה קרה). אחרי זה הטמבל ירק אש ושתה אלכוהול. אז הגעתי למסקנה שהוא לא רק מסטול אלא גם אלכוהוליסט שיכור. שכחתי להגיד גם שהוא דיבר במבטא אמריקאי כבד ולא הבנתי שום מילה. ככה זה הלך: בלה בלה בלה במבטא, בום! בלה בלה בלה ללומד (והוא עשה את התנועה של ההזרקת סמים) בלה בלה בלה בום! בלה בלה בלה סרט.. אז היה החלק הכי שווה. יש באוניברסיטה מקדונלדס. אז התפלנו על מקדונלדס ואני חיסלתי שאריות של כולם XD על זה אני אומר תודה לכול מי שנתן לי לטחון. הרצאה שנייה הייתה ממש משעממת אז אני אפילו לא זוכר על מה היא הייתה. הכי חשוב היום אני הולך לזאפה לרואת את הראל סקעת יחד עם שיר הדיכאונית, ליאת הכפרע וקולרמן. נקווה שיהיה כיף.........
נכתב על ידי FARAN , 11/2/2008 18:33  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  FARAN

בן: 28

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFARAN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FARAN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)