לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE kreker כי אין לכם קרקר אחר XD|

גזע בני האדם הינו: אגואיסטי תבונתי ולא חכם!!!

כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

עוד ניתוח שעבר בהצלחה והפעם לחתולה


כבר הרבה זמן שאני וויוי (הוטרינרית) רצינו לעשות לחתולת בר שהסתובבה ליד המרפאה ניתוח כדי להוציא לה את העין כי כל האזור של העין מהאף עד האוזן היה מזוהם.

אז היום סופסוף עשינו אותו היה ניתוח דיי פשוט והוא היה ממש ממש מהיר

הוצאנו את העין תפרנו וזהו לא הייתה שום בעיה והמכונת הרדמה פעלה כמו שצריך.


אין לי עוד הרבה מה לספר... THE kreker כי אין לכם קרקר אחר

נכתב על ידי , 27/2/2008 20:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני עדיין אוהב אותך


זה כבר לילה לא יודע כמה ברציפות שאני חולם אלייך

כל הזמן אני חושב רק עלייך וזה עדיין לא עוזר

מה אני צריך לעשות???


שייגעצ

מילים: יובל מנדלסון
לחן: יובל מנדלסון

כל מה שאני רוצה
אף פעם לא יוצא
כל מי שאני אוהב
בסוף אותי שונא
כל החברים שלי פתאום נעלמים
והחלומות שלי הופכים לסיוטים

את היית היחידה
שנשארה איתי
ברגעים שלא ידעתי מי אני
ועכשיו שאת הולכת
זה עושה עצוב
כל מה שהבשיל אצלי חוזר להיות רקוב

אני מרגיש כמו שזיף
שעבר זמנו
אני מרגיש כמו שזיף
את מחייכת אבל לא בדיוק אליי
אולי תגידי מתי
יהיה לך פנאי
להיכנס לתוך חיי

בואי אחבק אותך אתן לך נשיקה
כן ואת הרי יודעת כמה את רוצה
בואי ונלך לראות סרט מפעולה
כי המציאות לא משאירה לנו ברירה

אני מרגיש כמו שזיף
שעבר זמנו
אני מרגיש כמו שזיף
את מחייכת אבל לא בדיוק אליי
אולי תגידי מתי
יהיה לך פנאי
להיכנס לתוך חיי


שייגעצ

מילים: יובל מנדלסון
לחן: יובל מנדלסון

אני עומד מולך
אבל את לא רואה אותי
אני חושב עלייך
ואת בכלל לא מבינה
מתי, מתי תבואי בחזרה

אני מדבר אתך
על כל מני דברים קטנים
אבל לא מדבר
על מה שמסתובב אצלי בפנים
אני מרגיש על הפנים
וזה, וזה לגמרי לא נעים

חשבתי ששמעתי אותך בוכה
אבל כנראה שטעיתי
חלמתי שראיתי אותך מרגישה
אבל יש לך לב מפלסטיק
באמת תודה רבה לך
שהרסת לי את היום

אני שואל אותך
מה את עושה היום בערב
ואת אומרת לי שאת יוצאת
עם החבר שלך
והוא באמת אוהב אותך
אבל, אני אוהב אותך יותר

חשבתי ששמעתי אותך בוכה
אבל כנראה שטעיתי
חלמתי שראיתי אותך מרגישה
אבל יש לך לב מפלסטיק
באמת תודה רבה לך
שהרסת לי את היום


אני עדיין אוהב אותך

נכתב על ידי , 26/2/2008 23:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום חרא!!!!


היום קמתי בבוקר וכמעט פספסתי את ההסעה (כמו כל יום נורמלי רגיל...)

ב-9:15 הייתה לי שיחה מאוד לא נעימה עם המורה (זונה!!!) להיסטוריה על זה שאני לא מקשיב בשיעור... זה היסטוריה למה היא מצפה???

אח"כ היה לי מבחן בביולוגיה ששכחתי ממנו לגמרי אבל הלך די טוב XD|

כשסופסוף סיימתי ללמוד ב-12:50 הלכתי לתחנה המרכזית וירדתי בתחנת ביניים מחשש לפספס את האוטובוס חיכיתי מ- 13:10 עד 13:55 לאוטובוס שהיה אמור להגיע ב-13:20 ובסוף הוא לא הגיע אז חזרתי לבצפר בשביל לחכות להסעה שמגיעה ב-14:40 במקרה הטוב. חיכיתי עד 14:30 וראיתי אותה היא הקדימה!!! (משו מוזר מאוד שבדרך כלל היא לא עושה...)

באתי לעלות על ההסעה והנהג מבקש תעודת כרטיס תלמיד של הבצפר ליידע (או איך שלא רושמים את זה) אמרתי לו שאין לי כי אני לומד באורט אז הוא אמר לי שרק תלמידי ליידע יכולים לעלות על ההסעה (אחרי שלוש שנים שגם אורט עולים על ההסעה) היינו משו כמו 9 תלמידי אורט שמתווכחים איתו על זה שתמיד אנחנו עולים והוא אמר לא בינתיים 5 תלמידי ליידע עלו על ההסעה שבה יש 20 מקומות.

חסמנו לנהג את הדרך והוא עקף אותנו ונסע למרות שהיו לו עוד 15 מקומות פנויים

הלכתי עם עוד 2 חברים שלי שאחד מהם התקשר אל אמא שלו וביקש ממנה שתאסוף אותו היא אמרה שנפגש בהר הרצל.

הלכנו משו כמו 20 ד' ובסוף בשעה 16:40 חזרתי הבייתה.

התארגנתי מהר ויצאתי לעבוד הגעתי והמדפסת לא עבדה (זה אומר שאין עבודת ניירת יאי!!!!) סידרתי קצת את המרפאה והוטרינרית הגיעה שאלתי אותה מה יש לעשות היא אמרה לי לקשר קבצים {(משו במחשב אל תשאלו זה מסובך) אחרי שסיימתי לא היה עוד מה לעשות ולא באו אנשים וזה משעמם!!!!

עד כאן היום החרא שלי XD|

 

THE kreker כי אין לכם קרקר אחר

נכתב על ידי , 20/2/2008 19:28  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

580

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTHE kreker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על THE kreker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)