לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

אז מה לומדים?..


היום התחילה שנת הלימודים באוניברסיטאות. לשם שינוי אין שביתות. סטודנטים עושים דרכם להתחלת הסמסטר בלי בעיות.

אחת החברות הטובות שלי מתחילה היום שנה א' באוניברסיטה. השתחררה מוקדם מהצבא כדי להתחיל ללמוד השנה.

חבר'ה שלי מהצבא מתחילים גם הם שנה ראשונה. כל אחד בחר את המקצוע שהוא אוהב, רוצה ללמוד או חושב שזה מה שיכניס לו כסף בעתיד. וואטאבר. לא משנה. אבל הם יודעים מה הם רוצים מעצמם.

אני פה, חיילת משוחררת כבר חודשיים וחצי, ויתרתי על עבודות של לשבת במזגן ולעשות כלום, כדי להכין קפה.

אבודה בעולם האמיתי.

תוהה- מה אני אלמד? מה מעניין אותי?.. מה הדבר שאני ארצה לעסוק בו במשך החיים שלי?

אני מקנאה באנשים שיודעים מראש מה הם רוצים לעשות וחותרים למטרה הזאת.

אני מחפשת את עצמי.

רוצה ללמוד. אני מתגעגעת לזה. אני מרגישה שהמוח שלי מנוון.

השאלה הגדולה שתלויה מעלי כמו ענן שחור היא "מה?"...

 

...Help

 

לילה טוב,

זוז

נכתב על ידי zuz , 2/11/2008 23:09   בקטגוריות תהיות, עבודה, פסימי, שחרור קיטור, הנושא החם  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)