לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

just playing lucky :)


אתמול עבדתי בוקר וערב. [בשני מקומו שונים]

 

בערב, אני והמלצרית עמדנו יחד בבר, היא שיחקה עם המערכת וכיוונה את הרדיו ל 100 FM.

השדרן קישקש לו כל מני דברים לא ברורים. אבל מבין השטויות המוח שלי הצליח לבודד שאלה ששאל השדרן:

איזה שיר חידש רמי קליינשטיין השנה לפרויקט "עבודה עברית"?

 

"היי, אני יודעת את התשובה לשאלה" אני אומרת למלצרית.

"נו, אז תשלחי את התשובה..!"

ואחרי תהיה של מספר דקות אם לשלוח או לא- שלחתי.

 

הערב נמשך כרגיל. [משעמם...]

אני והמלצרית רק חושבות כבר על הסגירה.

ואז אני מרגישה רטט בכיס האחורי. במבט מהיר אני רואה שאני לא מזהה את המספר.

אני עונה בחשדנות לשיחה.

מעברו השני של הקו בחורה עליזה למדי שמודיעה לי שהתשובה שלי לשאלה זיכתה אותי בפרסים.

המלצרית שולחת אלי מבט שואל. "זה מהרדיו" אני מסמנת לה עם תנועות שפתיים- תשובה שהובילה לפעירת עיניים וחיוך מרוצה מצידה.

אז אחרי שיחה קצרה עם הבחורה העולצת מהרדיו התברר שזכיתי בדיסק [לא שמעתי טוב אז אני לא יודעת באיזה דיסק מדובר...], שובר לגלידריית פרוטי בת"א או משהו בסגנון, כרטיס זוגי להופעת סטנדאפ בשישי הזה ועוד משהו שבגלל שלא הצלחתי לשמוע טוב, אין לי מושג מהו.

 

רק רציתי לשתף אתכם :)

 

לילה טוב.

זוז.

נכתב על ידי zuz , 12/1/2009 21:09   בקטגוריות כייף, מוסיקה, תהיות, אופטימי, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)