לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

reruns...


קרה לכם שהתאכזבתם מבנאדם מתישהו, והוא פגע בכם,ובהתחלה מבליגים.. כי אתם חברים טובים וזה בטח ד פעמי.. ואז זה פשוט ממשיך... הרבה דברים קטנים שבסופו של דבר כבר אי אפשר להחזיק בבטן... אז אמרתם לו את כל מה שאתם מרגישים ואיכשהו הכל נסלח ונשכח והוא הבטיח שזה ישתנה ולא יקרה שוב.

ואז, פשוט הכל קורה מהתחלה.. שוב, בקטנה בהתחלה... אבל לאט לאט זה מתחיל להיות שידור חוזר של מה שהיה קודם?..

 

מה אפשר לעשות במקרה כזה? להתעמת שוב עם אותו בנאדם?..

להבליג?

להתנתק?..

 

זה באמת פוגע בי.. ואני כבר לא יודעת איך להגיד את זה.

יצא שלא דיברנו המון זמן בגלל מה שהיה... אבל יש בי אהבה גדולה לאדם הזה והייתי חייבת לסלוח.

אבל איכשהו אני תמיד נמצאת בצד הנפגע..

גם אם בהתחלה זה נראה מעשה קטן ולא מזיק. זה מצטבר בתוכי..

ואולי מבחוץ זה נראה חסר משמעות לאנשים מסויימים. אבל בתוכי זה נשאר ונצרב וכואב.

 

אני לא אוהבת את המצב הזה.. והאופי שי הוא כזה שקשה לי להסתיר את איך שאני מרגישה הרבה זמן. יכולות המשחק שלי מוגבלות. אז אם אני כועסת, או פגועה, זה ניכר. אני הופכת להיות קרירה, ומרוחקת...

ובתור מישהי שממש קרובה אלי ויודעת את המידע הזה עלי, הייתי מצפה שתביני גם בלי שאני אאלץ לבוא ולחזור על הסיםור הזה מהתחלה.

 

הפעם הקודמת, שהייתה ממש לא מזמן, לא הייתה נעימה לאף אחת מאיתנו וגם לא לאנשים שמסביבנו שהיו צריכים לבלות איתנו ביחד כשאנחנו לא מחליפות מילה. בעיקר כי אני לא רציתי, אני מודה.

 

אז מה עושים עם זה עכשיו? כי אני מרגישה שאני מגיעה לשלב הזה ששוב אני לא אוכל להבליג יותר.......

נכתב על ידי zuz , 27/3/2010 23:50   בקטגוריות תהיות, פסימי  
664 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)