לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

Are you on the other side?....


כבר הרבה זמן שלא באמת ראיתי מישהו שמצא חן בעייני. כמובן שראיתי בחורים שנראים טוב, או חכמים, או מצחיקים- או בכלל שוס- שלושתם ביחד! אבל לא משהו שמשך יותר מידי את תשומת ליבי.
לאחרונה יצא לי להכיר קצת יותר מישהו מהפקולטה שלי,בחור חביב ומשעשע למדי, שאנחנו לומדים בכמה קורסים יחד אבל מעולם לא ממש דיברנו עד לשבועות האחרונים. ופתאום משהו כזה באחורה של הראש גרם לי לחשוב שיש פה משהו שיכול להיות מעניין.
בהתחלה התעלמתי מזה, אבל פתאום זה הכה בי. אולי זה סתם כי אני מרגישה לבד פתאום, או שפשוט ההורמונים השתלטו עלי.. מי יודע?
אז היום היו לי כמה שעות חלון והלכתי עם החברות לשבת באחד מבתי הקפה הרבים שיש לנו באונ' למלא את מצבורי הקפאין. משום מה תמיד השיחות שלנו גולשות לסיפורים מביכים, מצחיקים ומפדחים. והחלטתי במהלך השיחה לספר על זה שאני חושבת שר' חמוד [שמשום מה אין בזה דבר מביך, מצחיק או מפדח].
ואז נ' מסתכלת עלי בחיוך עקום שכזה שלא הבנתי מה משמעותו עד שהיא פתחה את הפה- "אני חושבת שהוא הומו"
"מה?! לא יכול להיות" קראתי במחאה. "את עובדת עלי!"
"לא, אני באמת חושבת שהוא הומו"
ואם זה לא מספיק אז ע' מצטרפת מהצד "כן, נראה לי גם"
"מה?! מאיפה הוצאתן את זה??"
אז נ' אומרת בנונשלנטיות "נראה לי ששמעתי אותו מדבר פעם על דייט שהיה לו עם מישהו"
מיותר לציין שהן השאירו אותי פעורת פה עד סוף היום..
והשאלה המתבקשת היא האם הן החליטו לשם שינוי לצחוק על חשבוני, או שהיקיר לי מכל, מרפי, החליט שזה יהיה נהדר לגרום לכך שהאנשים היחידים שיעניינו אותי, זה אלה שלעולם לא יתעניינו בי בחזרה?...

ובנימה אופטימית זו- שיהיה לילה טוב.
zuz.
נכתב על ידי zuz , 16/1/2011 21:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)