לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

"הזיקנה מביכה..."


עוד מספר שעות אני חוגגת יומולדת 23.
אני לא מהטיפוסים שאוהבים לחגוג יומולדת. איכשהו הימים האלה לא ממש מוצלחים מבחינתי...
ולפני מספר דקות חברה שלי מתקשרת אלי ושואלת מה אני רוצה לעשות היום.
"היום? אבל היומולדת שלי מחר.."
"כן, אבל ב12 זה כבר היומולדת שלך"
"חח אז?"
"אז נחגוג גם היום וגם מחר"
פשוט רציתי לשאול אותה אם היא באמת מכירה אותי כבר 7 שנים.. למה שאני אבחר לעשות את זה פעמיים?...
אולי זאת רק אני שלא אוהבת ימי הולדת?...

אני מבינה שהמטרה שלה פה היא לשמח אותי. אבל היא אמורה לדעת שאני לא בעד. אני תמיד מעדיפה משהו קטן לציון. ולא משהו גרנדיוזי.
שזה עוד משהו מטריד אותי.. אני מרגישה מחויבת להזמין כ"כ הרבה אנשים שאני פשוט לא רוצה.. אבל אם אני מזמינה מישהו אחד אני לא יכולה להזמין מישהו אחר... בעיה...

ואם כבר בימי הולדת עסקינן. אני אציין שאני מזל דלי, וגאה בזה :]
ולפני כמה ימים הסתבר לי שגילו "מזל חדש" שנקרא "נושא הנחש".
עוד לא ממש הבנתי אם הוא באמת מזל שנכנס לגלגל המזלות או לא, אבל במידה וכן הוא משנה שם את סדרי המזלות, או לפחות חלקם.
מה שגורם לכך, שבלי שום התראה מוקדמת, התאריך שלי נדחק במקום להיות ביום הראשון של מזל דלי-להיות במזל גדי.
לא שיש לי משהו נגד גדיים, אבל אני מאוד אוהבת את המזל שלי. [וכן, אני חושבת שזה לא לגמרי שטויות כל עניין האסטרולוגיה]. ואתם רוצים להגיד לי שאני, שנולדתי לפני 23 שנים, במצב שקבוצת כוכבים מסוימת הייתה במקום מסויים קבעה את המזל שלי, אז היום גילו קב' כוכבים חדשה שתהפוך אותי פתאום למשהו אחר?...

ולנושא אחר לחלוטין- היום היה היום האחרון לסמסטר... עוד סמסטר נגמר [עדיין מוקדם לקבוע אם בהצלחה]. שלום לך תקופת מבחנים... התגעגעת?.. אני פחות. הלחץ לא מייטיב איתי. בעיקר כי דחפו לנו את כל המבחנים בערך בשבועיים וחצי...
אני לא מאמינה שעברתי כבר חצי תואר! הזמן פשוט נוזל לי מבין האצבעות...

 

בהצלחה ומזל טוב לי :]

zuz

 

נכתב על ידי zuz , 20/1/2011 19:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)