לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

מרדף משטרתי


יום שני בלילה, חזרתי הבייתה בסביבות 1 אחרי פגישה עם חברות, כלום כבר ישנים בבית.. התארגנתי לי קצת ונכנסתי למיטה לראות טלוויזיה. ערב רגיל שכזה.. אחרי חצי שעה בערך אני שומעת פתאום מתחת לחלון את האוטו של אבא שלי מניע. מה!? מי?! מה קורה פה?! קפצתי מהמיטה אל החלון וראיתי את קצה האוטו מתרחק.. רצתי לחדר של אחי לראות אם במקרה הוא לקח את האוטו, ולא- כולם ישנים. במהרה הערתי את ההורים והתקשרנו למשטרה. אחרי שלושת רבעי שעה קיבלנו טלפון ואמרו שמצאו את האוטו, ותפסו את הגנב והוא בתחנה. הורים שלי נסעו לתחנה ואני חזרתי לישון. מרוצה- מצאו את האוטו. בבוקר, אני מתעוררת ופתאום התבררו מספר דברים- מסתבר שהיה מרדף אחרי הגנב שבו הגנב הצליח להתהפך עם האוטו- הלך. טוטאל לוס. הגנב, פצוע. [ייאי?].
אז מה אנחנו יכולים להבין מהסיפור ילדים?!
שלפחות נוכל לפרק את המערכת מהאוטו ולשים אותה באוטו השני אחרי שהאוטו ישתחרר מהמשטרה.
[יותר מידי המילה "אוטו" במשפט הזה... oh well..]

שיהיה ערב טוב, ולכו תראו כוכב הקופים! סרט מעולה!!!

 

zuz.

 

נ.ב
It's good to be back

נכתב על ידי zuz , 17/8/2011 18:26  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)