לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

להתבלבל..


"אני חושב שאלך"
"אהה.. אוקיי.. אני לא אחזיק אותך פה בכח.."
"חבל, יכולת. לילה טוב"

 

מבולבלת.
התאכזבת שלא ביקשתי שתשאר?
אני צריכה לשמוח כי אתה טוען שיש לי את היכולת לגרום לך להשאר?..

לפני יומיים נפגשנו במקרה במעלית באונ'.. בערב, בפייסבוק אמרת שהיה לי פרצוף אדיש..
אמרתי שלא היה לי.. לא ממש הקשבת..
אני צריכה לשמוח שאכפת לך אם אני אדישה אלייך או לא?..

 

אני מתקשה להבין את הדינמיקה הזו שבינינו.. לא שאני לא נהנית ממנה, כי אני כן. אתה חכם, ומצחיק, ואוהב מוסיקה טובה וכייף לי לדבר איתך.. אתה יודע כ"כ הרבה דברים!.. אבל, אתה מבלבל אותי..
סיפרתי לך דברים שלא סיפרתי לאף אחד. לא יודעת, אני מרגישה בנוח איתך..
אני יכולה רק להניח שאתה גם נהנה לדבר איתי.. הרי בשבועיים האחרונים דיברנו כל יום..
נתת לי את המס' שלך שבוע שעבר, שאני אדבר איתך אם אני באונ'.. אבל לא הייתי באונ' כל השבוע וכאילו ההזדמנות הזו פשוט פרחה.. חבל..

לא יודעת למה אני יושבת וכותבת את זה עכשיו.. אני פשוט קצת.. מבולבלת... [כבר אמרתי את זה קודם.. לא?..]

נכתב על ידי zuz , 7/9/2011 00:33   בקטגוריות תהיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)