לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

לבקש ולקוות..


אני חייבת לציין שאני בסוג של תקופת שפל, שלא טוב לי כל כך.. אני שונאת את ההרגשה הזו! ואז פתחתי את האתר היום וראיתי את הנושא החם, ומאז לא הפסקתי לחשוב מה הייתי מבקשת לעצמי. 3 בקשות, זה נראה כל כך מעט, אבל בעצם זה המון. אפשר לשנות חיים שלמים עם שלוש בקשות. וחשבתי על דברים שאני רוצה לעצמי. ואז הסתכלתי קצת החוצה, מעבר ל"אני" הזה שכולנו תקועים בו, ומצאתי את הבקשות שבאמת הייתי רוצה לבקש..

 

1. בריאות.
לפני כמה חודשים סבתא שלי עברה ניתוח לא פשוט ומאז היא לא חזרה לעצמה. מאישה נמרצת ומלאת חיים שדוגאת קודם כל לאחרים ואז לעצמה היא הפכה לאישה עייפה ומיואשת. עדיין לא דואגת לעצמה אבל.. ובימים האחרונים היא שוב התחילה להרגיש לא טוב, והיא לא רוצה ללכת לרופא, אני לא מבינה למה... ואני רואה את אמא שלי יושבת וקורסת מבכי שהיא מדברת עם אבא שלי בטלפון, ועל כמה היא מפחדת, ואני, אני נקרעת. אז אם הייתי יכולה לבקש משהו זה הרבה הרבה בריאות לסבתא שלי. אני אוהבת אותה ורוצה עוד לחוות איתה הרבה דברים. שיהיה לה את הכח להחלים מהר...

 

2. הצלחה.
אבא שלי. אני ואבא שלי מתווכחים הרבה, אני לא יודעת אם זה בגלל הדברים השונים בינינו או בגלל הדברים הדומים. אבל עם כל זה אני אוהבת את אבא שלי מאוד. אני לא אומרת לו את זה מספיק.. אבא שלי איש מוצלח וחכם ואני לא חושבת שהוא יודע כמה אני מעריכה אותו ואת כל מה שהוא עושה בשבילי. בתקופה האחרונה הוא גם לא במיטבו בגלל קשיים בנושא התעסוקה.. ואני רואה כמה זה קשה לו. אז הרבה הצלחה לאבא שלי. כי מגיע לו.

 

3. הגעתי לשלב שאני רוצה לבקש משהו בשביל עצמי. וחשבתי הרבה על מה אני רוצה לבקש.. לחזור לימים שבהם הייתי מוקפת באנשים שאני אוהבת ואוהבים אותי, או אולי למצוא אהבה גדולה ואמיתית וכנה, אם הייתי יכולה הייתי מבקשת לעצמי גם משמעת עצמית כי זה דבר שאני לוקה בו לפעמים.. אולי הייתי מבקשת הצלחה בדרך הזו שבחרתי ללכת בה, שתוביל אותי למקומות טובים. בסופו של דבר אני חושבת שאני יכולה לסכם בבקשה אחת. שהחיים יתנו לי סיבות להיות שמחה. כי השמחה שלי הלכה ונעלמה לה בשבועות האחרונים..

 

וזה הכל בעצם..

 

zuz

נכתב על ידי zuz , 15/9/2011 13:08   בקטגוריות הנושא החם  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)