לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

מוות לרפואה הצבאית


יום א' קיבלתי גימלים... איזה יופי איזה כייף!

בנוסף קבעו לי תור [דחוף!] לאורתופד להיום...

יופי! למישהו באמת אכפת ולא חושב שכל מה שאני באה לעשות זה להוציא גימלים!

ממש מאמינים שכואב לי! כל הכבוד להם!

ההרגשה הייתה טובה.. אין מה לומר.. סוף סוף יש קצת אמון!

והיום- האורתופד הזה... בא לי להרוג אותו..

בקושי בדק אותי שתי דקות ומיד זרק עלי קופסאת כדורים משככי כאבים.

על מה? למה?...

מה יש לי?.

חשבת אולי לבדוק את זה יותר לעומק?..

יופי, להקל על הכאב זה אחלה פתרון, אבל מה בדבר זה שאני לא מסוגלת לזוז?.. בקושי הולכת...

ומה עם לבדוק מה באמת יש לי וממה הכאב נובע כדי לדעת מהו הטיפול הנכון?!.. על זה לא חושבים?..

אני מצטערת מאוד שאתה צריך לראות מליון חיילים ביום שדורשים פטורים וגימלים, אבל אני באמת רוצה לפתור את זה!

יופי.. אז עכשיו לא יכאב לי, אבל שיגמרו הכדורים והכאב יחזור?.. מה נעשה אז?

תפוצץ אותי בכדורים עד השחרור?..

נכון, אמנם זה עוד שישה חודשים [ויום...], אבל לא נראה לי שזה בריא לקחת את הכדורים האלה במשך חצי שנה.

נמאס לי שמתייחסים לבעיות של חיילים בביטול שכזה..

לא כל חייל בא למרפאה בשביל להוציא גימלים...

וחוצמיזה לא הייתי מתאמצת בשביל גימלים עד כדי כך.. הייתי הולכת על "אני מקיאה כל היום" וגומרת עם הסיפור אצל האחות...

לא הייתי הולכת וממציאה סיפור מונפץ על כאבי גב כ"כ חזקים עד שהם משתקים אותי כדי שיקבעו לי תור דחוף לאורתופד...

נמאס לי...

ובנתיים אני שוכבת עם כאבים במיטה..

האם אכפת לו?...

 

בברכת- מוות לרפואה הצבאית,

אני.

נכתב על ידי zuz , 12/2/2008 18:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)