לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

על אהבה, רופאים וחיות אחרות :)


יום האהבה?..

טוב נו, אם אני חייבת...

 

את יום האהבה שלי [לפחות את ההתחלה שלו] ביליתי בחר"פ בצריפין- צילומי רנטגן.

פאן פאן פאן פאן פאן!

זה פשוט מקום לא כייפי בעליל.

חיכיתי שעתיים וחצי לתשובות של הצילום.. וגם לא הבנתי מזה כלום.

נראה לי שזה משהו בעיה בחוליות... לא יודעת.

אני לוקחת כדורים נגד כאבים. זה מקל על הכאב- אני לפחות יכולה ללכת :)

הבעיה היא שעדיין כואב לי.

לא יודעת מה לעשות יותר...

נראה מה יהיה..

 

בכל מקרה, יום האהבה?...

אני לא יודעת מה לעשות עם המידע הזה. זה פשוט עוד יום, לא?

סתם.. חשבתי לשלוח לשני אנשים הודעה, אבל זה לא יהיה חכם.

אחד מהם הוא האקס שלי והשני זה בחור מהבסיס שהיינו בסוג של.. ממ "קשר" שדי נגמר..

אבל אני לא חושבת שאני אשלח לאף אחד מהם הודעה באמת...

אני פשוט אשלח לחברות שלי הודעה כמה אני אוהבת אותן! :)

 

 

ולנושא אחר לחלוטין...

אנשים שצריך להרוג!

אז ככה:

* פקידות ממורמרות

* אנשים שלוקחים קיצורים באנגלית וכותבים אותם בעברית. לדוגמא: א.מ.ג [OMG], ווטף [WTF].

* רופאים שלא אכפת להם

[הרשימה תתארך בהמשך.. אתם מוזמנים להוסיף משלכם...]

 

בקיצור.. חג אהבה שמח :)

תאהבו, תחייכו, תשמחו ותעשו חיים!

 

zuz.

 

 

 

נכתב על ידי zuz , 14/2/2008 15:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)