לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

להתענג על הרגע


תנסו לחשוב איך זה שהכל רגוע. הכאב עמום כ"כ שבקושי שמים לב שהוא שם.

וסוף סוף הראש מתעסק בדברים אחרים.

אחרי כ"כ הרבה זמן שכל מה שהעסיק אתכם זה איך לעצור את הכאב!

 

אז אני מצאתי את התשובה שלי. לפחות לכאב פיזי.

זריקת וולטרן.

היום הרופא החליט שזה הפתרון, אחרי שהוא שם לב לעובדה שאני בקושי זזה.

זה נשמע לי קצת מלחיץ בהתחלה, כי זה חומר חזק. אני עד כדי כך שבורה?!

מסתבר שכן.

באיזהשהוא שלב ביום פשוט הרגשתי יכולת לזוז שוב! ללכת בקצב נורמלי!

הרגשתי כ"כ טוב שאפילו סידרתי את השידת איפור שלי. [זה לא קורה בדר"כ... אני מאמינה שבלגאן זה דרך חיים :)] *גל, אל תהרגי אותי על זה*

בקיצור, פאן פאן.

עד מתי החומר הזה אמור להשפיע?!...

 

ערב פנאן,

זוז, שכרגע לא סובלת מכאבים :)

נכתב על ידי zuz , 18/2/2008 19:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)