לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

ממסיבת תחפושות ועד לדבורה...


יום חמישי- מסיבת תחפושות

 

כן, אז היה פורים. חג חביב J הרבה צבעים, ובצק ממולא בפרג..

לא ממש הרגשתי את החג השנה...

יום חמישי, הלכתי למסיבת תחפושות. אני בתור דבורה... [חיפשתי משהו קליל שלא מצריך יותר מידי מאמץ...]

אני מגיעה יחד עם חברה שלי.

המון אוכל, ה-מ-ו-ן אלכוהול, המון אנשים, המון תחפושות.

שלום לכולם והולכים לרקוד...

והנה הוא מגיע. פתאום הוא עם בקבוק בירה ביד... ממתי הוא שותה??...

טוב.. סבבה..

אני רוקדת, הוא נעמד לידי... "נו, תרקוד!".. "לא, אני לא רוקד".. טוב נו... ידוע... באיזה שהוא שלב אולי אני אצליח להכניע אותו

אחרי כמה זמן הוא מופיע לידי שוב, עם משקה שקרי אחר.. וואלה.. מפתיע..

ופתאום אני לא צריכה כ"כ להתאמץ בשביל לשדל אותו לרקוד... הוא לוקח לי את הידיים וממש רוקד איתי. הפתעה.

 וככה זה היה במשך הערב.. אנחנו רוקדים יחד עם כולם ומידי פעם רוקדים שנינו יחד.

הוא מחזיק לי את היד. המגע שלו חם.

רעש. שאנחנו מדברים זה לחי אל לחי.. הזיפים שלו מגרדים לי את הלחי.. אני אוהבת את זה..

 

כבר כמעט שנה אנחנו לא ביחד. והוא כל הזמן מצליח להחזיר אותי אחורה.

 

 

יום שישי- ים

 

לילה. ים. מה אני צריכה להוסיף? J

 

 

יום שבת- נחל אלכסנדר

 

אז קמתי ב 10 בבוקר. חיפשתי מסלול חביב ולא רחוק מידי. אז לקחתי שתי חברות ונסענו לנחל אלכסנדר. אמרנו שנלך לראות צבים.

בסוף הלכנו לכיוון הלא נכון. לא ראינו צבים. חחח אבל היה כייף! J

וגם יצא מזה משהו טוב:

 



נכתב על ידי zuz , 23/3/2008 22:20  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)