לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

קצת מהכל..


יום שלישי.

השבוע הזה פשוט לא זז!

הסופ"ש היה אחלה..

את הבוקר של יום שבת החמים העברתי עם החברים בארוחת בוקר בפארק.

מתחילות המחשבות מה עושים בפסח.. [קודם אני צריכה להחליט כמה חופש אני לוקחת]

 

בערב ראינו את הסרט סוויני טוד

**זהירות ספוילר**

הסרט חולני וגאוני בו זמנית.

הרבה שירים, הרבה מוסיקה, ה-מ-ו-ן דם.

לא לבעלי לב חלש [וגם לא לבעלי קיבה חלשה...]

אני עוד לא החלטתי אם לקחת את הסרט קשה ולומר "אוי ואבוי!!!", או פשוט להנות מהחלוניות הגאונית.

יש שירים שקצת ממצים את עצמם די מהר.

הסוף- טראגי. 

לא מומלץ לאוהבי "והם חיו באושר ועושר עדעצם היום הזה".

מומלץ לאוהבות [או לאוהבי] ג'וני דפ. :)

 

בפוסט הקודם פירסמתי סיפור לתחרות הסיפורים של הבלוג "כתיבה נוצרת" בנושא נשים גיבורות.

אם אתם כבר פה, אתם מוזמנים לקפוץ לפוסט למטה ולומר מה דעתם.. אני אשמח לפידבקים ולכל הערה שהיא.

 

"אל תחפש רחוק,

תישאר קרוב..."

נכתב על ידי zuz , 8/4/2008 19:36   בקטגוריות ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)