לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

וממתי בדיוק אתה נהיית סטוקר?!


מי מכם שקרא את הפוסט הקודם זוכר אולי את הפסקה שכתבתי על ההוא שחזרתי לדבר איתו. לצורך העניין [והנוחיות שלי], נקרא לו שוקי.

שוקי איתי בבסיס וסוג של יצאנו לפני כמה זמן. וזה נגמר [או לפחות חשבתי ככה..]. ואני לא אשקר, די הוקל לי. אבל מצד שני זה נגמר די מגעיל... עכשיו, הוא בחור ממש חמוד כשהוא רוצה, והיה לי חבל שלא דיברנו. אז לפני כמה ימים פניתי אליו בבסיס, וישבנו ודיברנו והיה ממש אחלה. כרגיל כזה.

הוא אמר לי שהוא התחיל ללמוד לנגן על גיטרה [הוא יודע שיש לי חולשה לדברים האלה חח]. אז ארמתי לו שמגניב ושאולי ניפגש לנגן פעם.

ואז שלחתי לו הודעה בפייסבוק שישלח לי משהו שיש לו. והוא בתגובה שאל אותי מתי מנגנים. ואני בשיא התמימות עונה לו "מתי שבא לך, בכייף".

הבעיה היא שנראה לי שהוא לא התכוון לזה באותה הצורה שבה אני התכוונתי לזה.

אז אתמול הוא שאל אותי "מה בדבר היום בערב"?..

ואני בתגובה "היום אני במסיבה"

אז הוא אמר לי לדבר איתו. למה? למה שאני אדבר איתך אחרי המסיבה?.. אז אמרתי לו שנראה מה יהיה.

יום שישי- אני במסיבה עם חברות שלי. בסביבות שלוש וחצי הוא שולח לי סמס.

השיחה הזאת ארוכה, אז בואו נגיד שורוד זה אני וכחול זה שוקי:

מה המצב?

אחלה, מה קורה?

איפה את?

במסיבה, ואתה?

יפו, אני רואה אותך?

לא, לא! כל כך לא!

לא נראה לי שיצא היום...

יאללה, רק גיטרה.. לא באמת J

אני דווקא באמת רוצה שנפגש לנגן.. בכל מקרה, לא נראה לי שנצא מפה בקרוב..

אני מחכה, דברי איתי

למה אתה מחכה??

לא.. אל תחכה, סתם חבל על הזמן שלך

זה בסדר

איזה ילד קשה.. לא בא לי להפגש ב 5 לפנות בוקר..

אני מנסה להבהיר לו בעדינות שזה לא יקרה היום...

בא לך.. תאמיני לי

וואלה.. מה נראה לך?!?!

די נו שוקי, אין לי כוח או מצברוח

אל תדאגי, אני אדאג לזה J

שוקי.. באמת.. די.. אל תעשה לי את זה

או במלים אחרות- עזוב אותי כבר!

נהרס לי הערב!

נו באמת שוקי, אל תנסה לעשות לי רגשות אשם עכשיו

לא יפה.. נעלבתי!

בשלב הזה אני מחליטה להתעלם, אבל הוא לא משאיר לי ברירה...

מתי את בבית?

אף פעם!!!!!!!!!!

וואו.. שיגעת אותי.. אתה לא מוותר.. אבל באמת שלא בא לי להפגש

חלש מאוד זוז... למה שלא נתראה...

כי אתה אדיוט!!!

כי אני עייפה, עצבנית ולא בא לי

למה את עצבנית?

כי אתה מוציא אותי מדעתי!!!!!

מה זה משנה?? עצבנית..

תשתפי אותי.. כולי אוזן..!

ואז עוד הודעה..

מה קרה מאמי?

מאמי?!?!? הוא קרא לי מאמי?!?!?!?!?!?!?!? זהו! הוא עומד למות!

מאמי?! יאללה.. די.. כל הסמסים מפריעים לי לרקוד..

גם ככה הרסת לי כבר את הערב.

אוי מסכנה J אני מתחת לבית שלך מאמי

אתה מה?!?1?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!? אני מקווה מאוד מאוד שאתה לא מתחת לבית שלי! ילד מציק! מתי בדיוק הפכת לסטוקר?!?!?!?!?!?

וואו.. שוקי, זה לא מצחיק אותי אפילו!!! די!!! לילה טוב!

לילה טוב

זהו?.. זה נגמר?!?!? אעאעאע תודה לאל!!!!!!!!

והיום בבוקר.. 12 וחצי...

מצטער שהצקתי לך מלא

יופי שאתה מצטער.. אני באמת שמחה בשבילך... עזוב אותי בשקט..

 

וזהו.. הייתי חייבת להוציא את זה... כמה התעצבנתי עליו אתמול... לא יודעת... לא יודעת יותר!

 

ובנימה חיובית יותר... זוכרים את הסיפור שכתבתי לתחרות בבלוג כתיבה נוצרת?.. אז אני בין הזוכים J

 

מקווה שעליכם עבר סופ"ש נחמד..

יום טוב, זוז J

נכתב על ידי zuz , 12/4/2008 15:58   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)