לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

להתפלש בפאי תפוחים עם מקס ברנר


במהלך אחד הימים בשירותי הצבאי, ניהלתי שיחה עם בחור חביב מחיל האויר בטלפון. השיחה התחילה מנושאי עבודה והתגלגלה לאט לתחומים אחרים. הבחור סיפר לי שנעשה איזה שהוא מחקר שאומר שריח של פאי תפוחים עושה את זה לגברים.

האם זה נכון?.. אני לא יודעת..

אבל בכל זאת, בנות- רוצו בהמוניכן להתפלש בפאי תפוחים.

מה יש לכן להפסיד? ;)


למקס ברנר יש תפריט חדש. התפריט הזה ערער את כל מה שהכרתי עם היום.

פתאום הופיעה בתפריט כמות עצומה של חלבה. לא שיש לי בעיה עם זה, אני חובבת של חלבה, אבל למה לתקוע את זה בכל מנה שניה בתפריט?..

דבר נוסף, לכל מנה יש תוספות בצד. פעם הייתה תוספת של בננות בטופי. היום התוספת הזאת התחלפה בכל מיני סוגי יוגורטים. זה חמוץ ונורא.

ועוד תלונה אחת ואחרונה על התפריט החדש- פעם היה אפשר לקבל וופל יחיד. היום אפשר רק זוגי. למה לעזאזל?!...

*אני לא יודעת מאיפה המירמור הזה נובע. כל מה שאני יודעת זה שיש לי כמויות עצומות של שוקולד במערכות עכשיו...*


מאבטח ערבי.

כן.

היום הייתי בים [מישהו אמר חפש"ש?] בכניסה לחוף ישב מאבטח.

המאבטח היה ערבי. [לא, ולא קבעתי לפי החזות שלו. הוא דיבר עם איזה ילד שישב איתו]

עכשיו תסבירו לי. לא שאני גזענית או משהו.

אבל כמה זה אמין כל הענין הזה של מאבטח ערבי?!...


שיהיה לילה מקסים.

זוז.

נכתב על ידי zuz , 4/8/2008 00:36   בקטגוריות כייף, ביקורת, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)