לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה?!


ת'אמת שאני קצת חסרת מלים כרגע [ואני בטוחה שהמשפט הזה יראה לא הגיוני אחרי שאני אכתוב את הפוסט...]
זה פשוט... מסובך..
יש את הבחור הזה. שאני רוצה [לאחרונה הבנתי שאני ממש רוצה..]. ויש את הבחור השני. שפעם רציתי.. לא מאוד.. אבל חיבבתי, ולאחרונה הפכנו להיות ידידים ממש טובים.. אבל הערב, הופתעתי.
יצאנו לגלידה. אני והידיד. מצחיק, כייף.. כרגיל..
ואני אפילו לא יודעת איך זה התגלגל לזה אבל בסופו של דבר קיבלתי שם הצעה. סקס. רק סקס. אני והוא.
מה?!
מאיפה זה בא?!
וזה קצת חצוף, אתה לא חושב?!..
וכל הזמן הזה הפרצוף של הבחור הראשון עולה לי בראש.. ועל מה דיברנו קודם.. ואני רק מתחילה לחשוב עליו ואני מחייכת.
הרבה זמן לא הרגשתי ככה..

אז מה הוא בא לי עכשיו עם היציאה הזו?
אני לא יודעת אם להעלב או להרגיש מוחמאת... נראה לי אני אלך יותר על הכיוון של להעלב, כי אם הייתי רוצה להרגיש מומאת הייתי רוצה שהוא יציע לי משהו יותר מסתם סקס..
אולי במצב אחר, לא הייתי חושבת על זה יותר מידי.. אולי אפילו הייתי מנסה..
אבל באמת שעכשיו אני פשוט לא מסוגלת לחשוב לכיוון הזה אפילו. אני תקועה. על ההוא.
אני רק מקווה שבסוף זה יעבוד באמת...

לילה טוב..

 

נכתב על ידי zuz , 11/10/2011 00:03   בקטגוריות תהיות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Tired


אני לא מבינה, מה קורה פה?... אתה מבלבל אותי. כועס, לא כועס. מדברים, לא מדברים. רבים, מפלרטטים, רבים שוב, מואסים אחד בשני, כמה שעות אח"כ חוזרים לדבר. אני בטוחה שאתה מפחד מהמציאות. זה מכעיס אותי, אז בשביל מה כל הדיבורים?..
היום קצת איכזבתי, אני יודעת. כעסת, התאכזבת, לא יודעת, אבל אני התנצלתי הרבה. לא קיבלת. ולבסוף שואל אותי על מה כל הדרמה...
רק תחליט מה אתה רוצה..
אני אפילו לא חושבת שזו אני, כי בנתיים כולך דיבורים, וברגע שזה מתגלגל למקום רציני אתה בורח בחזרה למחילה שלך, מתחבא מאחורי מילים דוקרות וסרקזם.
זה התחיל ממש טוב.. פתאום זה נהיה ממש קשה....

 

"Im tired of trying
your teasing aint enough
fed up of biding your time
when i dont get nothing back....."

 

(Adele- Tired)

 

נכתב על ידי zuz , 23/9/2011 01:02   בקטגוריות אכזבות, תהיות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ככה זה במדע...


אם תהיתם מה זה "ככה", הנה הסבר קצר:
שומדבר לא מצליח, ניסויים כושלים אחד אחרי השני, מסיבות שבכלל לא תלויות בך או במה שעשית, כך שאפילו על עצמך אתה לא יכול להתעצבן, אלא רק להיות מתוסכל מכל שלב שלא מצליח, מכל ניסיון שצריך לחזור עליו ולקוות שבפעם הבאה זה יצליח.

אני עושה איזה פרויקט באחת המעבדות באונ'. אח"כ אני אצטרך לכתוב על זה עבודה, ובסוף יש ציון.
רוב הקיץ שלי הלך על זה. וזה היה אמור להגמר כבר לפני חודש. חודש!
בהתחלה, הכל היה מוצלח, והלך טוב, ואם משהו לא הצליח זה הצליח שוב בפעם הבאה, וזה היה עיכוב של מקסימום יום. לא חודש...
זה אמור להיות השלב האחרון בניסוי.. כבר עשיתי אותו 3 פעמים! שלושת הפעמים כשלו. בגלל דברים שלא קשורים בי. ולכולם יש אותה תשובה "ככה זה במדע..".
תודה, אבל זה ממש ממש לא מעודד אותי.
מחר אמורה להיות הפעם הרביעית. אני כבר ממש מתוסכלת וממש לא בא לי על זה, וכל מרץ שהיה לי ואפילו סוג של הנאה, הלכו ונעלמו ונמוגו.

בלי קשר לתסכול הזה, אני לא מסוגלת לשבת ולבנות לעצמי מערכת. אני חושבת שאני פשוט לא מוכנה לקבל את העובדה שאני הולכת להתחיל את השנה השלישית שלי בעוד חודש וחצי.. שלישית ואחרונה...

 

ובנוסף לכל, אני ממש לא שמחה בזמן האחרון. וזה מקרין החוצה, וזה עושה לא טוב, לא לי ולא לאנשים שסביבי.
אני חייבת רגע אחד שישנה את הכל. של צחוק של שעות, על הדברים הכי קטנים, רגע שחולקים עם אנשים שאתה אוהב, שאוהבים אותך. אני חושבת שבשלב זה חסר לי חום, חסר לי אנשים.

 

אין לי כוח.....

 

"הבדידות חדה כמו תער היא חותכת מבפנים
מאהבה סוערת נשארו רק רסיסים
אני קורא לך לגרש את השדים
באמונה עיוורת אני צועד על פי תהום
כמו אבן מתגלגלת שעומדת במקום
אחכה לך עד החיוך האחרון"

ברי סחרוף- אמונה עיוורת

נכתב על ידי zuz , 14/9/2011 23:01   בקטגוריות אכזבות, לימודים, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)