לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לעולם מצידי


 

לדבר
לא לשתוק
לקבל את המר כמתוק
לנשק את לחייך
ולשתות עוד כוסית
לחייך

ולשקוע לא לשמוע
ולחיות בשלום עם עצמי
ולסלוח גם בכח
אם לא לי אז למי
אם לא לי אז למי

לחפש משמעות
לא מספיק לי לחיות ולמות
ולזרום
לא לחלום
לעמוד מיותם
ולנשום

ולברוח רק לברוח
ולבנות מגדלים באוויר
ולצרוח כדי לשכוח
ולכתוב לך עוד שיר
ולקטוף לך עוד שיר

לטייל על החוף
ותמיד רק איתך עד הסוף
כשאלך מה אקח
אם לא את הרגע הזה כאן איתך

ולדמוע עוד לדמוע
ולפחד כשאת לא לידי
ולנגוע רק לנגוע
לעולם מצידי
לעולם מצידי

 

(לעולם מצידי- היהודים)

 

http://www.youtube.com/watch?v=W89hjI3du44

נכתב על ידי zuz , 26/2/2011 14:13   בקטגוריות אכזבות, מוסיקה, תהיות, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Defying gravity


מוזר. אני יושבת ואני לא יודעת מאיפה להתחיל. קרו די הרבה דברים בימים האחרונים. הרבה תובנות חדשות, קצת אכזבה.
בא לי לכתוב על זה. בא לי. אני לא מצליחה. אני יושבת, ואני כותבת, ואני מוחקת. ואני מתחילה מחדש, ומוחקת שוב. 
מה שונה עכשיו מכל מה שהיה עד כה?..
אני מניחה שהאכזבה הכתה בי. חזק. שגיליתי שבכל מה שקשור לחברה אחת מסויימת צדקתי.
אני מפסידה במלחמה מול ז'. אני אוהבת אותה. באמת, המון.
אבל אני הגעתי להרבה תובנות בחודש האחרון שגרמו לי להבין שאני מפסיקה לרדוף אחרי אנשים מהפחד להפסיד אותם,
והתחלתי להפנים שאולי זה הם שצריכים לפחד להפסיד אותי. ואם היא בוחרת בדרך הזאת- חבל, אבל מקווה שיהיה לה טוב. אני פשוט יודעת שהאדם הזה, בסופו של דבר, יפגע בה. כמו שהוא עשה לכל כך הרבה אנשים.
וגם בה הוא כבר פגע. אני פשוט לא מבינה... באמת...
אז אם ראיתם את המחזמר "וויקד" [ואם לא, אנא טוסו לניו יורק או לונדון לראות :)], הרשו לי לצטט:
 

I hpoe you're happy
Now that you're choosing this.

I hope it brings you bliss.
I really hope you get it,

And you don't live to regret it.

 

בכלל.. זה שיר שהמילים שלו פשוט נתנו לי הרבה...
אז אם לא אכפת לכם, אני אצטט עוד קצת, בלי קשר:

 

 

Something has changed within me,
Something is not the same.
I'm through with playing by the rules
Of someone else's game.
Too late for second-guessing,
Too late to go back to sleep.
It's time to trust my instincts,
Close my eyes and leap.
I'm through accepting limits
'Cause someone says they're so.
Some things I cannot change,
But till I try, I'll never know.

חוצמיזה, כל הזמן האחרון, שלא ראיתי את הבחור הזה- עשה אותי בנאדם הרבה יותר שמח.
אבל מספיק לדבר עליו...

יום רביעי עשיתי טעות של בנות. החלטתי שאני רוצה ללכת לפאב מאוד ספציפי, ארגנתי את החברות שלי מראש- היום בירה סבבי.

 הגענו לפאב. לא הייתה טיפת מקום. עד שנפל האסימון- ליגת האלופות. ארסנל-ברצלונה.
בלית ברירה חזרנו לאוטו, עשינו אחורה פנה בחזרה לאזור שלנו- הלכנו לשבת בפאב אחר, ואפילו הספקנו לראות את שלושת הגולים של המשחק.

 

היום היה אחד הימים הכיפיים.
גרמתי לידיד מאוד טוב שלי [שלצערי גר באיזור הצפון] להגיע לאזור המרכז, ואירגנו על האש קטן בבית של חברה שלי. גיטרה, קצת בירה. היה כייף. פשוט לשבת ולהרגע. לפני מחר- סמסטר ב' של שנה ב'.
לכל הסטודנטים שבינינו- שיהיה בהצלחה!

 

נראה לי שאני אסגור את הפוסט הזה פה, למרות שאני מרגישה שיש עוד המון דברים פתוחים אצלי שצריכים לצאת. אבל כנראה שזה לא יהיה כרגע.

 

שיהיה לילה טוב ושבוע נפלא.

zuz

 

 

**בגלל ששוב זה מסרב להטמיע לי את הסרטון מיו טיוב- מי שרוצה לשמוע את השיר- http://www.youtube.com/watch?v=FlMBcTGJ4YM

נכתב על ידי zuz , 19/2/2011 23:42   בקטגוריות אכזבות, יהיה בסדר, כייף, לימודים, מוסיקה, תהיות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



א' מוסיקה


שישי-שבת אני נוסעת לטיול בצפון.. ואני אחראית על המוסיקה...

מה שכולל מוסיקה לאוטו וגיטרה...

 

יש לכם רעיונות לשירים טובים וכייפים?

מניחה שיש עוד הרבה שלא חשבתי עליהם..

 

:]

נכתב על ידי zuz , 31/3/2010 00:17   בקטגוריות כייף, מוסיקה, תהיות, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)