לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"אמרתי לך"


אמר בזחיחות הקול הקטן והפולני [שאין לי מושג איך הוא הגיע לשם] באחורה של הראש. הוא אוהב להיות צודק.
"היינו צריכים להשאר עם הפורום הקטן, שאת יודעת שיש בו את האנשים שאוהבים אותך ובאים לשם לחגוג את היום שלך" הוא המשיך.
אם הייתי יכולה, הייתי מכה את הקול הקטן והמעצבן הזה.. אבל בעצם זה יהיה סוג של מזוכיזם..
"אתה חושב שאני לא יודעת את זה?.. שאני לא מתחרטת על זה שלרגע חשבתי שזה יעבוד?.."
"אך.. את עוד תמימה.."
"לא תמימה... ניסיתי לרצות את כולם ובסוף אני נדפקתי.."
"טוב.. את יודעת איך אומרים- מי שמשקיע שוקע, וחרא צף..."
"פעם הבאה אני אקשיב לך.."
"כבר שמעתי את זה עשרות פעמים ממך.."

 

אז בקיצור, לא עבד טוב אתמול...
אני רוצה חברים חדשים.. מישהו מכיר חנות טובה?..

 

הלכתי ללמוד למבחן בגנטיקה.
zuz.

 

It's my party and I'll cry if I want to"
"...You would cry too if it happened to you

נכתב על ידי zuz , 22/1/2011 19:29   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, אכזבות, סכיזופרניה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)