לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

נו אז?...


זה סוג של תקופה כזאת... שלושה מכל ארבעה אנשים מסתובבים עם כתפיים שפופות, מבט מזוגג וטישו ביד וזורקים לעולם "אעאעע אני לא מרגיש טוב".

אז כן. גם אני.

אם הייתי בצבא הייתי מדלגת לי למרפאה ומנסה לסחוט כמה ימי ג' להתפנן בבית שכל מה שמפריע לי זה העובדה שאני צריכה לקנח את האף כל 3 דקות.

אבל בתור בחורה עובדת, אני לא יכולה להרשות לעצמי להבריז ככה מהעבודה.

כמה בלאגן היה כדי שמישהו יחליף אותי באמצע המשמרת ערב כדי שאני לא אשתעל על הלקוחות.

גם פתאום קלטתי כמה אדיוטית אני [ועוד הרבה כמוני] נראית עם האף הסתום. אני עומדת לי עם פה פתוח נאבקת על כל חלקיק של חמצן ונראית כמו מפגרת. אנשים ממעיטים בערך של נשימה דרך האף.

והשוטף כלים שלנו כזה בחור חמוד.. כל הזמן שואל אותי איך אני מרגישה.

היה איזה יום ששאלתי אותו מה שלומו והוא ענה לי "ברוך השם". אין לי בעיה עם זה. פשוט הוא ערבי...

רק אני לא מוצאת את ההגיון שבזה?..

בכלל שוטף כלים זו עבודה שהדרישות תפקיד שלה הן כדקלמן: נער בן 15-17 או ערבי. [זה גם יכול להיות שילוב..]

 

Anyway guys

שיהיה לילה טוב.

אני הולכת למצוץ לימון או משהו בסגנון...

 

זוז.

נכתב על ידי zuz , 28/1/2009 22:59   בקטגוריות תהיות, עבודה, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבום הגדול..


הייתי קוראת לעצמי בחורה חברותית...

יותר מזה.. הייתי קוראת לעצמי People person.

אני מסתדרת עם אנשים בלי בעיות.

אז למה, תסבירו לי בבקשה- אני לא מצליחה להסתדר עם הבחורה האחת שאני מבלה איתה את הבקרים שלי כמעט כל יום?..

ניסיתי.. הייתי נחמדה אליה.. הקשבתי לכל השטויות שהיא מוציאה מהפה שלה. [וזה הרבה]

אגרתי בפנים את כל הכעסים על האגואיזם שהיא הוכיחה בכל משפט שני שהיא אמרה ["להוליד ילדים?? בחיים לא! זה תוקע את החיים!" "אמנים הם עם אגואיסטי.. אני יודעת.. גם אני כזאת היהיהי"]
וממש עצרתי את עצמי מלהכות אותה כשהיא דיברה בזלזול על מוות של קצין בעזה ["אה עוד קצין הלך?.. טוב זה המחיר שאנחנו צריכים לשלם"]

אז החזקתי את עצמי, לשמור על אוירה טובה בעבודה. והייתי מתמרמרת לחברות שלי על כמה קשה לי איתה ושהיא לא מקשיבה לדברים שאני מבקשת ממנה, ושהסדר עדיפויות שלה בעבודה מעוות ובכלליות על זה שהיא טיפשה..

אבל לשנות את עצמי?.. אני לא מסוגלת. אני בחורה צינית מטבעי והיא בחורה טיפשה מטבעה. פשוט לא הבינה שאני צינית!

ומתי שהוא הכל היה חייב להתפוצץ. היום.

באיזה שהוא שלב ביום משהו התלקח בינינו והפסקנו לדבר.

ואז הבת של הבטס באה ואיכשהו הגענו לשיחה של שלושתינו שהחצופה הזאת אומרת לי שאני רעה בגלל שאני צינית.. ושאני לא מדברת איתה. והיא מדברת ומדברת ואני שותקת ומסתכלת עליה.

ואני מרגישה את הזעם עולה מתוכי ואני עוצרת אותו שניה לפני שאני מתחילה לצעוק עליה שברור שאני לא מדברת איתה. שהיא טיפשה ולא מבינה כלום מהחיים שלה, והיא לא מעניינת אותי.. ובעיה שלה שהיא מפרשת את הציוניות שלי כרשעות אבל אני לא מתכווונת להשתנות ובטח שלא בגללה.

ופשוט הסתכלתי על הבת של הבוס ואמרתי שהיא מוציאה אותי מדעתי [כבר סיפרתי לה מה אני חושבת עליה].

וזהו בשאר היום היא הכינה לעצמה תה [כי היא מקציפה חלב כמו בהמה...] ובלסה גביניות.

אז אני שונאת אותה ואני מעדיפה לעבוד לבד בשעות של הלחץ במקום לעבוד איתה שניה!
גם הלקוחות אומרים שהיא לא נעימה.. והבוס גם לא מתה עליה.

נראה מה יהיה...

 

 

ובשינוי חד- יום רביעי חגגתי יומולדת 21.

לרוב אני סובלת בימי הולדת. אבל זה היה יום הולדת מעולה. יש לי חברות מדהימות ואני מתה עליהן!

יש לי המון מזל שזכיתי להיות חברה שלהן!

נכתב על ידי zuz , 26/1/2009 19:42   בקטגוריות אופטימי, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
674 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



just playing lucky :)


אתמול עבדתי בוקר וערב. [בשני מקומו שונים]

 

בערב, אני והמלצרית עמדנו יחד בבר, היא שיחקה עם המערכת וכיוונה את הרדיו ל 100 FM.

השדרן קישקש לו כל מני דברים לא ברורים. אבל מבין השטויות המוח שלי הצליח לבודד שאלה ששאל השדרן:

איזה שיר חידש רמי קליינשטיין השנה לפרויקט "עבודה עברית"?

 

"היי, אני יודעת את התשובה לשאלה" אני אומרת למלצרית.

"נו, אז תשלחי את התשובה..!"

ואחרי תהיה של מספר דקות אם לשלוח או לא- שלחתי.

 

הערב נמשך כרגיל. [משעמם...]

אני והמלצרית רק חושבות כבר על הסגירה.

ואז אני מרגישה רטט בכיס האחורי. במבט מהיר אני רואה שאני לא מזהה את המספר.

אני עונה בחשדנות לשיחה.

מעברו השני של הקו בחורה עליזה למדי שמודיעה לי שהתשובה שלי לשאלה זיכתה אותי בפרסים.

המלצרית שולחת אלי מבט שואל. "זה מהרדיו" אני מסמנת לה עם תנועות שפתיים- תשובה שהובילה לפעירת עיניים וחיוך מרוצה מצידה.

אז אחרי שיחה קצרה עם הבחורה העולצת מהרדיו התברר שזכיתי בדיסק [לא שמעתי טוב אז אני לא יודעת באיזה דיסק מדובר...], שובר לגלידריית פרוטי בת"א או משהו בסגנון, כרטיס זוגי להופעת סטנדאפ בשישי הזה ועוד משהו שבגלל שלא הצלחתי לשמוע טוב, אין לי מושג מהו.

 

רק רציתי לשתף אתכם :)

 

לילה טוב.

זוז.

נכתב על ידי zuz , 12/1/2009 21:09   בקטגוריות כייף, מוסיקה, תהיות, אופטימי, עבודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)