לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

מה?!


ת'אמת שאני קצת חסרת מלים כרגע [ואני בטוחה שהמשפט הזה יראה לא הגיוני אחרי שאני אכתוב את הפוסט...]
זה פשוט... מסובך..
יש את הבחור הזה. שאני רוצה [לאחרונה הבנתי שאני ממש רוצה..]. ויש את הבחור השני. שפעם רציתי.. לא מאוד.. אבל חיבבתי, ולאחרונה הפכנו להיות ידידים ממש טובים.. אבל הערב, הופתעתי.
יצאנו לגלידה. אני והידיד. מצחיק, כייף.. כרגיל..
ואני אפילו לא יודעת איך זה התגלגל לזה אבל בסופו של דבר קיבלתי שם הצעה. סקס. רק סקס. אני והוא.
מה?!
מאיפה זה בא?!
וזה קצת חצוף, אתה לא חושב?!..
וכל הזמן הזה הפרצוף של הבחור הראשון עולה לי בראש.. ועל מה דיברנו קודם.. ואני רק מתחילה לחשוב עליו ואני מחייכת.
הרבה זמן לא הרגשתי ככה..

אז מה הוא בא לי עכשיו עם היציאה הזו?
אני לא יודעת אם להעלב או להרגיש מוחמאת... נראה לי אני אלך יותר על הכיוון של להעלב, כי אם הייתי רוצה להרגיש מומאת הייתי רוצה שהוא יציע לי משהו יותר מסתם סקס..
אולי במצב אחר, לא הייתי חושבת על זה יותר מידי.. אולי אפילו הייתי מנסה..
אבל באמת שעכשיו אני פשוט לא מסוגלת לחשוב לכיוון הזה אפילו. אני תקועה. על ההוא.
אני רק מקווה שבסוף זה יעבוד באמת...

לילה טוב..

 

נכתב על ידי zuz , 11/10/2011 00:03   בקטגוריות תהיות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפנית


אנשים לא הבינו מה כ"כ מטריד אותי בעובדה שאנחנו לא מדברים. אנשים פשוט לא הצליחו להבין מה אתה הצלחת להוציא ממני.
ואז פתאום, משומקום, שלחת לי הודעה. על משהו שאני לא מבינה בו. שאתה יודע שאני לא מבינה בו. וגם אחרי שאמרתי לך שאני לא מבינה בזה, המשכת לדבר על זה. לשאול שאלות, להעלות השערות, לשאול לדעתי.. ואז נהיית רע שוב. זה לא בלבל אותי. עניתי לך את התשובות שהיית צריך לקבל כדי שיעירו אותך כנראה. ואז הלכתי להתקלח. ושחזרתי ראיתי שתי מלים ששלחת.
"קצת התגעגעתי".
חייכתי לעצמי.
"גם אני" עניתי..
:)

נכתב על ידי zuz , 3/10/2011 16:29   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  zuz

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)